Του Πέτρου Αργυρίου.
Πηγή : http://agriazwa.blogspot.gr/2016/08/2016.html
Οι ολυμπιακοί του Ρίο είναι η σφραγίδα του τέλους των κοινωνικών επιδιώξεων στη Βραζιλία, η σφραγίδα του νεοαποικειοκρατικού καθεστώτος.
Μην κάνεις ότι δεν ξέρεις πλατύποδα Φοίβε και Αθηνά, πανηγυρτζή της Αθήνας 2004.
Μην κάνεις πως δεν ξέρεις.
5 δακτύλιοι, 5 κρίκοι αλυσσοδεσίματος στον άκρατο υλισμό κα την επιδειξιομανία του.
Με αθλητές βγαλμένους από εκτροφεία που διαφημίζουν παπούτσια φτιαγμένα από παιδική εξαθλίωση.
Και γκρινιάζεις, γκρινιάζεις.
Τι γκρινιάζεις;
Μπορεί να μη σου 'χει μείνει παρόν και μέλλον.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Στην πολιτική είναι πλέον παγιωμένη η αντίληψη ότι «το νόμιμον είναι και ηθικόν». Ό,τι, δηλαδή, προβλέπει ο νόμος είναι αυτομάτως και ηθικό, ήτοι σύμφωνο με τις περί ηθικής αντιλήψεις του μέσου συνετού ανθρώπου σε ορισμένο τόπο και χρόνο. Νομιμοποιούνται π.χ. με νόμο σωρεία παράνομων πληρωμών, ήτοι πληρωμών που έγιναν κατά παράβαση υφιστάμενων νόμων, και αυτό χαρακτηρίζεται «ηθικό». Νομιμοποιείται με νόμο η τοποθέτηση της κ. Μπαζιάνα κάπου σε κάποιο Πανεπιστήμιο; Η τοποθέτηση είναι ηθική, αφού η γυναίκα έχει όλα τα προσόντα και απλώς του είχε ξεφύγει του νομοθέτη να προβλέψει ότι σύζυγοι ή σύντροφοι ή συμφωνοσυμβιούντες πρωθυπουργού προτιμώνται σε μετακινήσεις, τοποθετήσεις σε ΑΕΙ.
Αυτή η νομιμοποίηση παρανομιών αποτελεί πλέον καθημερινότητα στον σύγχρονο βίο. Δεν υπάρχει αιδώς, συστολή, ερυθρίαση, τσίπα. Ζούμε στην κοινωνία του βολέματος και του δουλέματος.
Του Θάνου Τζήμερου.
Το να σπάζεις την πόρτα οποιουδήποτε κτηρίου που δεν σου ανήκει είναι ποινικό αδίκημα. Το να καταλαμβάνεις και να βανδαλίζεις τους χώρους του, επίσης. Εκτός αν πρόκειται για δημόσιο κτήριο, κι είσαι πολιτικός συγγενής του ΣΥΡΙΖΑ, ντόπιος ή εισαγόμενος. Τότε, ο πολιτικός προϊστάμενος της αστυνομίας αποφασίζει να αγνοήσει τον νόμο, την έκκληση των πρυτανικών αρχών και την εισαγγελική εντολή και διατάζει τους υφισταμένους του να μην επιβάλουν τον νόμο, καθήκον για το οποίο προσελήφθησαν, εκπαιδεύθηκαν, ορκίστηκαν να τηρούν και πληρώνονται από τον φορολογούμενο. Συνεπίκουροι και μερικοί ακόμα υπουργοί της κυβέρνησης που δηλώνουν ότι διάκεινται φιλικά προς τα "παιδιά” και οι καταστροφές δεν τους πειράζουν.
Του Σωτηρίου Καλαμίτση.
Τσακαλώτος: «Ο αρχηγός σας λόγω δύσκολης παιδικής ηλικίας δεν έχει διαβάσει καλά τον Ρουσσώ». Με βασάνιζε αυτή η φράση του Ευκλείδη απευθυνόμενου εντός Βουλής στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Τί να ήθελε, άραγε, να πει ο ποιητής;
Εγώ θυμάμαι ότι ο Ρουσσώ κάτι είχε πει για τη διάκριση των εξουσιών, κάτι για το κοινωνικό συμβόλαιο, κάτι για τον Μοντεσκιέ και άλλα τινά. Βέβαια, δεν είχε πρωτοτυπήσει. Είχαν προηγηθεί αυτού πολλοί άλλοι, με πρώτο και καλλίτερο τον Πλάτωνα, τον οποίο βελτίωσε ο Αριστοτέλης «που χώρισε τις λειτουργίες της πόλης - κράτους στο «δικάζον», το «βουλευόμενο» καθώς και το «περί τας αρχάς» (που σαφέστατα παραπέμπουν στις τρεις σημερινές εξουσίες.) («Πολιτικά», βιβλ. Δ)...
Πηγή : http://koukfamily.blogspot.gr/2016/08/blog-post_42.html
Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου.
Πολλές φορές κατά το παρελθόν έχω αναφερθεί στο “Βορειοηπειρωτικό Βήμα”. Την τριμηνιαία εφημερίδα που είναι το επίσημο όργανο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βορειοηπειρωτικού Αγώνος (ΠΑ.ΣΥ.ΒΑ). Την οποίαν εκδίδει ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής και Κονίτσης κ.κ. Ανδρέας.
Έτσι και σήμερα θα δημοσιεύσω ένα από τα υπέροχα κείμενα της εν λόγω εφημερίδος που επιμελήθηκε ο κ. Χρήστος Σιχλιμοίρης και αφορά το παρελθόν ενός εκ των τραμπούκων της σημερινής κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.