Είναι πράγματι "ιδιοφυής" αυτός ο τρόπος καθέλκυσης;
Πώς θα σας φαινόταν αν σας πρότειναν να ρίξετε το σκάφος σας στο νερό με τον τρόπο που φαίνεται στο βίντεο; Για να πω την αλήθεια, εγώ, εντυπωσιάστηκα. Διατηρώ βέβαια και μια σοβαρή επιφύλαξη. Ποια; Θα σας πω.
Ποιος είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν αφήνουμε ποτέ τον ομφάλιο λώρο που συνδέει το σκάφος μας με την ασφάλεια που παρέχει η στεριά, είτε πρόκειται για τα χέρια κάποιου μέλους του πληρώματος είτε πρόκειται για τον κάβο με τον οποίο το σκάφος είναι δεμένο στην πίντα του λιμανιού; Θέλουμε πρώτα να βεβαιωθούμε ότι θα πάρει ο κινητήρας μπροστά! Γιατί, αν δεν πάρει, η κατάσταση με ένα ακυβέρνητο σκάφος στη θάλασσα δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμη. Πολύ περισσότερο όταν το σκάφος πέσει στο νερό με τον τρόπο που καθελκύστηκε το φουσκωτό σκάφος του βίντεο. Γιατί αν η διαχείριση ενός ακυβέρνητου σκάφους στα ήρεμα νερά ενός λιμανιού είναι μια σχετικώς "εύκολη" υπόθεση, η διαχείρισή του κόντρα στα "διπλωτά" κύματα της ανοικτής θάλασσας, εκτός από το ότι θα είναι σχεδόν αδύνατη, θα έχει δυσάρεστα επακόλουθα για το σκάφος αλλά και το πλήρωμά του.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος.