Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος (με τη βοήθεια του Παναγιώτη Μοσχοτζόπουλου).
Το άρθρο αυτό απευθύνεται, κυρίως, στους κατόχους αυτοκινούμενων τροχόσπιτων (campers). Γιατί; Για τον απλούστατο λόγο ότι τα οχήματα αυτά χρεώνονται στους σταθμούς των διοδίων με βάση το... ύψος τους (!;) και όχι με βάση τον αριθμό των αξόνων και το βάρος τους, λες και πρόκειται για φορτηγά αυτοκίνητα ή λεωφορεία! Να σημειωθεί ότι σε κανένα κράτος της Ε.Ε. δεν υπάρχει παρόμοια τιμολόγηση για τα αυτοκινούμενα τροχόσπιτα στους σταθμούς των διοδίων.
Υπενθυμίζεται ότι η εκμετάλλευση των, χιλιοπληρωμένων από τους πολίτες, ΕΘΝΙΚΩΝ οδών της χώρας παραχωρήθηκε με χαριστικές συμβάσεις το 2007 σε μεγαλο-εργολάβους με νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή ο επίορκος πολιτικός της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Σουφλιάς και ψήφισαν τα κόμματα της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ. Βεβαίως ο ΣΥΡΙΖΑ, που λυσσομανούσε όσο ήταν στην αντιπολίτευση, δεν έκανε τίποτε για να διορθώσει την κατάσταση όταν έγινε κυβέρνηση. Οι ΕΘΝΙΚΟΙ δρόμοι λοιπόν, οι οποίοι είχαν χιλιοπληρωθεί από τους Έλληνες φορολογούμενους πολίτες, παραχωρήθηκαν εν μια νυχτί σε μεγαλο-εργολάβους σπόνσορες επίορκων πολιτικών.
Οι εικόνες που ακολουθούν είναι η ενημερωμένη (1/12/2018) παράκαμψη των μετωπικών διοδίων της Θήβας. Δείτε τις εικόνες με τη σειρά που έχουν δημοσιευτεί και ΠΡΟΣΟΧΗ την πρώτη φορά που θα δοκιμάσετε τη διαδρομή, μέχρι να την αποστηθίσετε.
Επίσης υπάρχουν αναφορές ότι στον περιφερειακό δρόμο της Θήβας, στη γέφυρα πάνω από τις γραμμές του τρένου, οι Ρομά του διπλανού οικισμού ενοχλούν τα διερχόμενα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, με σκοπό όσα σταματούν να τα ληστεύουν. Προσοχή λοιπόν, ασφάλειες κατεβασμένες στις πόρτες και δεν σταματάμε εκεί ΠΟΤΕ.
Υ.Γ. Ο κόμβος της Ριτσώνας είναι κλειστός στην έξοδο, από τον παράδρομο προς Αθήνα, ως τις 3/12/2018.
Σημείωση : Οι εικόνες είναι δημοσιευμένες με τη σειρά που οδηγούμε από Αθήνα προς Λάρισα και αντιστρόφως. Μ' αυτόν τον τρόπο λοιπόν πρέπει να τις δείτε.
Από Αθήνα προς Λάρισα.
Από Λάρισα προς Αθήνα.