Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

"Αντιμάμαλα".

Γιατί μερικές φορές χρειάζονται κι' αυτά. Αρκεί να μην είναι ψευδή και παραπλανητικά...

Σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Είναι αλήθεια ότι όλες οι εταιρείες εισαγωγής εξωλεμβίων κινητήρων έχουν συμφωνήσει, και αποφασίσει, να μη λάβουν μέρος στο Ναυτικό Σαλόνι του Οκτωβρίου;

Αλήθεια είναι, σύμφωνα με όσα ακούγονται στην αγορά.

 

Πόσοι γνωρίζουν όμως ότι, σύμφωνα με μια απόφαση (η οποία είχε παρθεί όταν ο κ. Κώστας Αγγελόπουλος ήταν πρόεδρος του ΣΕΚΑΠΛΑΣ) απαγορεύεται να εκτίθενται στο Ναυτικό Σαλόνι εξωλέμβιοι κινητήρες πάνω σε σκάφη, όταν οι εταιρείες που τους εισάγουν και τους αντιπροσωπεύουν δεν λαμβάνουν μέρος σ' αυτό;

Είναι, όπως φαίνεται, αλήθεια και, μάλιστα, το θέμα ετέθη ήδη από τη διοργανώτρια εταιρεία σε κατασκευαστές φουσκωτών σκαφών, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν στο Ναυτικό Σαλόνι του Οκτωβρίου! Και γεννάται βεβαίως ένα σοβαρό θέμα, και εξ αυτού ένα εύλογο ερώτημα. Ο "Χ" κατασκευαστής φουσκωτών σκαφών προτίθεται να παρουσιάσει το καινούργιο δεκάμετρο σκάφος του στο οποίο, για τις ανάγκες των δοκιμών, έχει φορέσει δύο ευμεγέθεις εξωλέμβιους κινητήρες τους οποίους έχει αγοράσει από την αντιπροσωπεία που τους εισάγει. Για να το παρουσιάσει όμως στο προσεχές Ναυτικό Σαλόνι, και με δεδομένη την αποχή του εισαγωγέα των εξωλεμβίων, θα πρέπει ή να βγάλει τους κινητήρες, αφήνοντας τον καθρέφτη του σκάφους τρυπημένο, ή να αφήσει μεν τους κινητήρες στη θέση τους, αλλά να τους φορέσει κουκούλες! Αν αυτά δεν είναι αντιμάμαλα της γενικής κρίσης (αλλά και της ιδιαίτερης κρίσης που μαστίζει τον κλάδο) τότε τι είναι;