Του Ελευθέριου Ρήνου.
Είναι πραγματικά απορίας άξιον, ποια θα μπορούσε να είναι η απάντηση της Εθνικής Τράπεζας αναφορικά με τη χρήση πλαστών εγγράφων από τους εκπροσώπους της (βλ. «Η Εθνική Τράπεζα χρησιμοποίησε πλαστό έγγραφο! (Μέρος Β)» – http://banquedorient.org/web/?p=5392). Όταν ολόκληρη τράπεζα, η οποία έχει τεραστίου μεγέθους συναλλαγές με το ελληνικό δημόσιο και εγγυάται τις καταθέσεις των πολιτών, πέφτει τόσο χαμηλά, ώστε να διατηρεί πλαστό έγγραφο στο Ιστορικό Αρχείο της, να το επιδεικνύει σε ερευνητές σαν απόδειξη της όποιας «τιμιότητας» της και να το χρησιμοποιεί ενώπιον πάσης δημόσιας αρχής, πώς θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις σχετικές κατηγορίες;
Η απάντηση στα παραπάνω αμείλικτα ερωτήματα είναι απλή για την περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. Η πρώτη αντίδρασή της, κατά την αντιδικία της για το θέμα της Τράπεζας της Ανατολής, ήταν να μην υπογράψουν τις Προτάσεις της προς το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου οι πρώην λαλίστατοι έμμισθοι δικηγόροι της, οι οποίοι βλέπουν πλέον από απόσταση και τώρα δεν μιλάνε.
Του Bruno Guigue*, Arrêt sur Info (Ελβετία).
Ο Μπαράκ Ομπάμα μόλις δήλωσε ότι η Ρωσία είναι «μια μικρή χώρα που δεν παράγει τίποτα, η οποία εξάγει πετρέλαιο, φυσικό αέριο και όπλα ... μια χώρα που δεν καινοτομεί». Η Ρωσία δεν αποβλέπει στην οικονομικά ηγεμονία, πράγματι. Γνωρίζει τα όριά της. Αλλά δεν κλέβει το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο από άλλες χώρες υποθάλποντας εμφύλιους πόλεμους, όπως η Δύση έκανε στη Λιβύη. Δεν σπέρνει το χάος στο εξωτερικό υπό τον υποκριτικό πρόσχημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν εισβάλλει ή δεν αποσταθεροποιεί κανένα κυρίαρχο κράτος, δεν χρηματοδοτεί καμία οργάνωση για να σπείρει διαταραχές σε καμία χώρα. Παρεμβαίνει στη Συρία, κατόπιν αιτήματος της νόμιμης κυβέρνησης, και πολεμά τους τρομοκράτες αντί να τους προσφέρει όπλα, ενώ προσποιείται ότι τους πολεμά.
Γράφει ο κρυφο-φασίστας Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με ενόχλησε όταν είδα, εντελώς τυχαία, σήμερα το πρωί ότι η ομιλία του αρχηγού της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου, προς την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματός του, "κόπηκε" από την Ε.Ρ.Τ. Και ενοχλήθηκα γιατί η Δημοκρατία δεν έχει (υποτίθεται) αδιέξοδα ούτε φοβάται να δώσει το βήμα σ' αυτούς που έχουν διαφορετικές πολιτικές θέσεις να εκφέρουν. Πολλώ δε μάλλον που, στην προκειμένη περίπτωση, η Χρυσή Αυγή είναι (καλώς ή κακώς) το τρίτο κόμμα στο Ελληνικό Κυνοβούλιο.
Προβληματίστηκα δε, ακόμη περισσότερο, όταν άκουσα τις προτάσεις της Χρυσής Αυγής για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, την ανάγκη συντεταγμένης επιστροφής στο εθνικό νόμισμα με παράλληλη επιστροφή στην εθνική πρωτογενή παραγωγή, επέκταση των χωρικών μας υδάτων στα 12 μίλια, ανακήρυξη της Ελληνικής Α.Ο.Ζ., απομάκρυνση του Τουρκικού Προξενείου Θράκης, μη αποδοχή της χρήσης της λέξης "Μακεδονία" από τα Σκόπια, επίσημη αναγνώριση της Ελληνικής μειονότητας στα Σκόπια, ενεργοποίηση του Πρωτοκόλλου της Κέρκυρας της 17ης Μαίου του 1914 που θέλει καθεστώς αυτονομίας για την Βόρεια Ήπειρο, απομάκρυνση όλων των Μ.Κ.Ο. οι οποίες υποθάλπουν την είσοδο λαθρομεταναστών στη χώρα, διενέργεια διεθνούς λογιστικού ελέγχου για το χρέος κ.λπ. (μετά το 18.15 του βίντεο που ακολουθεί).
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Εδώ κάτι λέει ο Λυγερός που το περάσαμε ντούκου. Ποιά σχολεία είπατε πως επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός στη Θράκη κ. Λυγερέ; Ποιός να τον συμβούλεψε άραγε! Ο Νάσος Θεοδωρίδης εξακολουθεί να μετέχει στα κυβερνητικά δρώμενα ή έχει μείνει το άρωμά του;
Όταν ο Λοβέρδος έθεσε το μείζονος σημασίας ζήτημα των κυβερνητικών στελεχών που υπηρετούν σε ευαίσθητες θέσεις και έχουν συζύγους ή συντρόφους τουρκικής καταγωγής και ιθαγενείας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε:
«Ντρέπομαι τόσο για το δημοσίευμα όσο και για την ερώτηση του κ. Λοβέρδου. Ο πρωθυπουργός επιλέγει τους συνεργάτες του με κριτήρια την επάρκεια, την ειλικρίνεια, την εμπιστοσύνη και πάνω απ' όλα την εντιμότητα. Κάποιοι, ακολουθώντας χυδαίο κιτρινισμό, μπορεί να θεωρούν ότι η προσωπική ζωή πρέπει να αποτελεί κριτήριο για την επιλογή των συνεργατών του πρωθυπουργού. Θεωρούμε αυτή τη θέση απολύτως απαράδεκτη».
Σύλληψη του καπετάνιου του πλοίου "Βιτσέντζος Κορνάρος μόλις έφθασε στο λιμάνι της Καρπάθου!
Στον προβλήτα του λιμανιού της Κάσου προσέκρουσε νωρίς το πρωί της Κυριακής στη διάρκεια της πρυμνοδέτησης, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος», με αποτέλεσμα να προκληθεί μικρή υλική ζημιά στη δεξαμενή έρματος. Αιτία οι κακές καιρικές συνθήκες.
Το πλοίο με 232 επιβάτες, 21 ΙΧ αυτοκίνητα και 9 φορτηγά απέπλευσε κανονικά για το λιμάνι της Καρπάθου, όπου του απαγορεύθηκε προσωρινά ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
[Με μεγάλη καθυστέρηση ανεκάλυψαν και αναπαρήγαγαν ακρίτως όλοι, πλην makpress, το εξώφυλλο του γαλλικού Charlie Hebdo του Ιουνίου του 2015, το οποίο εμφάνισαν ως πρόσφατο και υβριστικό, ενώ ήταν μπαγιάτικο και σαφώς ειρωνικό – μέχρι και ο «σοβαρός» ΣΚΑΕΙ το παρουσίασε στις ειδήσεις του της 17.12.2016 ως τωρινό].
Η εβδομαδιαία έκδοση του εμμίσθου συμβούλου του κυβερνητικού εκπροσώπου κράζει αυτή τη φορά τους υπηρέτες του Σόιμπλε, ήτοι τους ΝΔκράτες. Του Σόιμπλε, ο οποίος έριξε τον Σαμαρά για να φέρει τον Τσίπρα κατά δήλωση Βαρουφάκη, η οποία δεν διαψεύσθηκε. Του Σόιμπλε που θέλει να ρίξει τον Τσίπρα για να φέρει τον Κούλη. Αυτό ενοχλεί τον εν λόγω εκδότη. Το ότι ο Σόιμπλε έφερε τον Τσίπρα είναι απολύτως φυσιολογικό. Όπως φυσιολογικό είναι να προσφέρει μία σοβαρή εφημερίδα παιδικό σαμπουάν με € 1.
Πάμε στοίχημα ότι θα ξανα-αθωωθεί;
Έφεση κατά της απόφασης του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας με την οποία αθωώθηκε από την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος κατ' εξακολούθηση ο πρώην επικεφαλής της ΕΛ.ΣΤΑΤ, Ανδρέας Γεωργίου,άσκησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας.
Ο κ. Γεωργίου, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, είχε διαπράξει παράβαση καθήκοντος γιατί ενώ ήταν επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ είχε διατηρήσει από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο του 2010 και την ιδιότητα του υπαλλήλου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Παράλληλα, αντιμετώπιζε κατηγορία γιατί δεν συγκαλούσε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΛ.ΣΤΑΤ., αν και είχε σχετική υποχρέωση βάσει του νόμου, με αποτέλεσμα να λάβει όλες τις αποφάσεις για τα στοιχεία που αφορούν το έλλειμμα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων μελών της ανεξάρτητης αρχής.
Η υπόθεση του κ. Γεωργίου θα κριθεί εκ νέου από τη Δικαιοσύνη.
Πηγή : http://makpress.blogspot.gr/2016/12/blog-post_907.html
Διάτρητη αποδεικνύεται η συμφωνία παραχώρησης του Αστέρα Βουλιαγμένης, στον Τουρκοαραβικό όμιλο Apollo Investment Holdco αντί μάλιστα του ευτελούς τιμήματος των 393.152.844 ευρώ ύστερα από έγγραφο-φωτιά της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (ΑΔΑ), που δημοσιοποιεί η Ομάδα Κοινωνικής Εγρήγορσης. Με τη συμφωνία αυτή προκαλείται βλάβη, εις βάρος του καλώς εννοούμενου Δημόσιου Συμφέροντος και κυρίως, όσον αφορά στο ζήτημα της προστασίας που απολαμβάνει, διαχρονικά, η Κρατική Περιουσία.
Όπως προκύπτει από το έγγραφο-ντοκουμέντο αυτό, της Διεύθυνσης Δασών Πειραιά, της ΑΔΑ, η οποία υπάγεται στο Υπουργείο Εσωτερικών, έχει υποβληθεί από 24/6/2015... στο Εθνικό Κτηματολόγιο, Δήλωση Ιδιοκτησίας για την εν λόγω έκταση, για Δημόσιο Δάσος, 436,20 στρεμμάτων, το οποίο ανήκει, κατά πλήρη κυριότητα στο Ελληνικό Κράτος και μάλιστα σε εκτός σχεδίου περιοχή. Αρμόδιο δε για την προστασία του είναι, σύμφωνα με το Νόμο, το Δασαρχείο Πειραιά, το οποίο έπρεπε να έχει ήδη παρέμβει και να έχει εφαρμόσει τις αυστηρές Διατάξεις, που προβλέπονται από την κείμενη Δασική Νομοθεσία. Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει, πανηγυρικά, τις καταγγελίες της ΟΚΕ, η οποία, από το 2013, έχει καταθέσει δύο Μηνυτήριες Αναφορές, γι' αυτό το θέμα, όπου, με κατηγορηματικό τρόπο είχε αποκαλύψει, πως η επίμαχη έκταση του Αστέρα είναι Δημόσιο Δάσος που βρίσκεται, παρά τις διάφορες αλχημείες, εκτός σχεδίου πόλεως. Παρά ταύτα και οι δύο αυτές Μηνυτήριες Αναφορές μας τέθηκαν στο αρχείο, από τους αρμόδιους Εισαγγελείς, χωρίς το αιτιολογικό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Υπάρχουν περίοδοι στη ζωή ενός αυτοκινήτου οι οποίες το... αναγκάζουν σε ακινησία για πολύ καιρό. Οι κίνδυνοι ανάλογα με τις συνθήκες ακινησίας είναι πολλοί. Η εταιρεία Κυριαζής Batteries & More σας δίνει χρήσιμες συμβουλές ώστε να πραγματοποιήσετε την διαδικασία της ακινητοποίησης με ασφάλεια και σιγουριά.
Απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και πρέπει να φροντίζουμε ώστε το όχημα να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ευάλωτο τόσο στη φθορά των καιρικών συνθηκών, όσο και στην ιδιότυπη φθορά του χρόνου.
Η αντικατάσταση μιας μπαταρίας αυτοκινήτου είναι μια συνήθης διαδικασία την οποία μπορεί να κάνει ο καθένας μας μόνος του στο σπίτι. Υπάρχουν όμως σημεία όπου δίνοντας την ανάλογη προσοχή μπορούμε να κερδίσουμε καλύτερη απόδοση της μπαταρίας, καλύτερη λειτουργία του αυτοκινήτου μας και αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων όπως βραχυκύκλωμα κ.α.
H εταιρεία Κυριαζής Batteries & More σας συμβουλεύει στα παρακάτω βήματα για το πώς είναι η σωστή διαδικασία αντικατάστασης μπαταρίας και το τι πρέπει να προσέξουμε.