Γράφει ο Σωτήρης Κλαμίτσης.
[Aμέσως μετά τη νίκη της 25.01.2015 τιμά τους εκτελεσθέντες από τους ηττημένος προγόνους της ΧΑ - μαζί με τον Πετσίτη – δεν την είχα δει αυτή τη φωτογραφία μέχρι σήμερα, ώστε να παρατηρήσω την αμερικανική χειρονομία απότισης φόρου τιμής].
Προς Συριζαίους επιστολή.
Γι’ αυτό λοιπόν οι ΕΑΜίτες παππούδες σας μάχονταν με το τουφέκι ταμπουρωμένοι πίσω από βράχια. Για να τακτοποιηθεί και η θυγατέρα της κερα-Τασίας, να βολευτούν στο Δημόσιο Ταμείο τα δικά μας παιδιά, ακριβώς όπως μας έλεγε ο Βύρωνας το 2004, όταν η κυβέρνηση του Κωστάκη [με αρμόδιο υπουργό τον νυν ΠτΔ] έψαχνε να βρει τρόπους να τακτοποιήσει τις δεκάδες χιλιάδων συμβασιούχων του Σημίτη παραμελώντας τα δικά του παιδιά.
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Είναι αλήθεια ότι σε όλους τους χώρους όπου υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, και ιδίως στην Ελλάδα λόγω της ιδιοσυγκρασίας των κατοίκων της, τα πισώπλατα μαχαιρώματα πέφτουν σύννεφο! Δεν θα αναφερθώ αορίστως στα μαχαιρώματα αυτά, αλλά θα επικεντρωθώ σε ένα που έπεσε πριν από λίγο καιρό όταν ο κατασκευαστής ενός φουσκωτού σκάφους αμφισβήτησε την βράβευση του Skipper NC100S της BSK MARINE από τον Διεθνή Οργανισμό αξιολόγησης "RED DOT".
Καθώς είχα δημοσιεύσει το δελτίο τύπου που μου είχε στείλει τον Μάρτιο του 2016 η BSK MARINE, σχετικώς μ' αυτήν την διεθνή διάκριση σχεδιασμού του Skipper NC100S https://www.ribandsea.com/boats/boatsshow/2243-pagkosmia-diakrisi-sxediasis-gia-to-skipper-nc100s-tis-bsk-marine.html ένοιωσα ότι κινδυνεύω να βρεθώ εκτεθιμένος σαν δημοσιογράφος από την ενδεχόμενη ανακρίβεια του δημοσιεύματος και έτσι προσπάθησα να διασταυρώσω την πληροφορία.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
[Αυτά γράφουν οι απλοί ευαίσθητοι άνθρωποι, τους οποίους εκμεταλλεύονται ασυστόλως τα πωλητικά κώματα με τις αμέτρητες βδέλλες που τα συγκροτούν].
Ενόψει εθνικών εκλογών η πρώτη και τελευταία φορά αριστερά σπεύδει να σαγηνέψει το εκλογικό σώμα με νέες παροχές. Διορισμοί δεκάδων χιλιάδων, αλλά και τακτοποίηση όλων των λαμογίων με την ψήφιση του νέου Ποινικού Κώδικα που καταργεί τον α.ν. 1608/1950 περί καταχραστών του Δημοσίου και ανατρέπει το γενικό πλαίσιο εκτέλεσης των ποινών. Τον α.ν. 1608/1950 που εισήχθη, για να παταχθεί η διαφθορά με τη διασπάθιση της βοήθειας του σχεδίου Μάρσαλ, αλλά δεν απέτρεψε δεκάδες χιλιάδες τρωκτικών να απομυζούν τον μόχθο του ελληνικού λαού έκτοτε και σταθερά.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αυτή τη φορά δεν θα γράψω κάτι για την Κύθνο, γνωστή και σαν Θερμιά, γιατί τα έγραψα όλα την προηγούμενη φορά που βρεθήκαμε στο πανέμορφο αυτό νησί των Κυκλάδων. Ήταν Σεπτέμβριος του 2016.
https://www.ribandsea.com/travels/2547-thermia-i-kythnos-opos-kai-an-tin-peis-einai-yperoxi.html
Θα ευχαριστήσω μόνο την "HELLENIC SEAWAYS", που μας ταξίδευσε για άλλη μια φορά με το "Άρτεμις", τον πλοίαρχο και καλό μου φίλο Στέλιο Περιστεράκη, τους Νίκο και Καλλιόπη Λαρεντζάκη, για την φιλοξενία κάποιων δικών μου ανθρώπων που έμειναν στην Κύθνο ένα τριήμερο, αλλά και τον Νίκο Γονιδάκη που μας επέτρεψε να παρκάρουμε το αυτοκινούμενο μπροστά στο Club Ακρωτήρι, σε ένα σημείο που έχει χωρίς αμφιβολία την καλύτερη θέα στο λιμάνι του Μέριχα.
Γράφει, λίγο πριν κόψει τις φλέβες του, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Εδώ και ένα περίπου χρόνο ματακομίσαμε στο Κορωπί. Αναγκαστήκαμε, κάτι ο ΕΝΦΙΑ, κάτι το τεκμήριο, κάτι οι θεσμοί, να ξεκάνουμε όσο-όσο το διώροφο διαμέρισμά μας στην Ηλιούπολη και να αγοράσουμε ένα, πολύ μικρότερο, στους πρόποδες του ανατολικού Υμηττού.
Όλα καλά ως εδώ. Καλύτερες συνθήκες ζωής, καθαρός αέρας, χωράφι μπροστά στο διαμέρισμα αντί για τη μπουγάδα της απέναντι στα τέσσερα μέτρα, κοτσύφια να τιτιβίζουν ολόγυρα αντί δίτροχα με σπασμένες εξατμίσεις να ουρλιάζουν στον ανήφορο, κιόσκια με ζαρζαβατικά και αυγά από αλανιάρες κότες σε απόσταση αναπνοής απ' το σπίτι, ελεύθερο Δημοτικό Στάδιο για περπάτημα και αθλοπαιδειές, άνεση στη στάθμευση του αυτοκινήτου, περίπατοι σε μονοπάτια πνιγμένα στα αμπέλια, στις αμυγδαλιές, στις συκιές και στα φυστίκια Αιγίνης, στάνη και τυροκομείο όπου παράγεται πρόβειο γιαούρτι και φέτα, οινοποιεία και, γενικώς, εξοχή σε μια ακτίνα γύρω απ' το καινούργιο διαμέρισμα με το κέντρο του Κορωπίου να απέχει λιγότερο από πεντακόσια μέτρα.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Η Μάρθα Βρούτση είναι η καρδιά του "Άρτεμις" και είναι πάντα εκεί, στον καταπέλτη του πλοίου, να ευχηθεί το "καλώς ήρθατε" στους επιβάτες και να κόψει τα εισιτήρια. Χαμογελαστή, ευγενική, αλλά συγχρόνως "απόμακρη" προκειμένου, όπως λέει, να κρατήσει τις αποστάσεις από τα άρρενα μέλη του πληρώματος και να μη δώσει δικαιώματα. "Στο πλοίο είμαι άνδρας και αν χρειαστεί θα βάλω στη θέση του αυτόν που θα τολμήσει να ξεπεράσει τα όρια", λέει η Μάρθα.
Συριανή στην καταγωγή έχει την ευκαιρία να βλέπει τακτικά τους γονείς της όταν το "Άρτεμις" διανυκτερεύει τέσσερις φορές την εβδομάδα στο λιμάνι της Ερμούπολης. Η επιλογή της να συζεί με τον άνθρωπό της τα τελευταία 15 χρόνια ήταν αυτή που την έκανε να αποκλείσει τα ταξίδια με τα ποντοπόρα πλοία.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Τελικά η κυβέρνηση προχώρησε στην επιλογή Προέδρου και Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Το υπουργικό συμβούλιο έλαβε υπόψη του τη γνώμη της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής, η οποία συντίθεται από 24 μέλη:
ΣΥΡΙΖΑ - 11 ψήφοι [του Προέδρου της βουλής + έξι αντιπροέδρων των διαρκών επιτροπών + του Κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ].
ΑΝΕΛ - 1 ψήφος.
ΝΔ – 3 ψήφοι [ του αντιπροέδρου της Βουλής Νικήτα Κακλαμάνη, του πρώην προέδρου της βουλής Βαγγέλη Μεϊμαράκη και του αντιπροέδρου της επιτροπής θεσμών και διαφάνειας Γιάννη Τραγάκη που μετέχει, επειδή η Τασία Χριστοδουλοπούλου που είναι πρόεδρος της επιτροπής θεσμών είναι ταυτοχρόνως και αντιπρόεδρος της Βουλής].
ΠΑΣΟΚ - 2 ψήφοι [του αντιπροέδρου της Βουλής και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου].
ΠΟΤΑΜΙ – 2 ψήφοι [του αντιπροέδρου της Βουλής και του κοινοβουλευτικού του εκπροσώπου].
ΚΚΕ – 2 ψήφοι [του αντιπροέδρου της Βουλής και του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου]
ΧΑ -1 ψήφος
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ – 1 ψήφος
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Όταν ο καπτα Στέλιος Περιστεράκης μού συνέστησε προχθές στη γέφυρα του "Άρτεμις" τον Ηλία Τσαπρούνη σαν τον Α΄ Μηχανικό του πλοίου, έμεινα άναυδος! Και είναι πράγματι ασυνήθιστο να αναλαμβάνει ένας νεαρός άνδρας 30 ετών τη διαχείριση του μηχανοστασίου ενός πλοίου!
Ο μαστρο Ηλίας Τσαπρούνης πάντως, παρά το νεαρόν της ηλικίας του, εμπνέει σεβασμό και σιγουριά με τη σεμνότητα, την ευγένεια, τις γνώσεις και την ηρεμία του. Με πατέρα μηχανικό στα καράβια (συνταξιούχο πια) και μητέρα να έχει εργαστεί στο κυλικείο μιας "παντόφλας", από αυτές που συνδέουν την Αρκίτσα με τον τόπο καταγωγής του, την Αιδηψό, ο Ηλίας δεν γινόταν παρά να ακολουθήσει από μικρός το κάλεσμα της θάλασσας.
Διαβάστε τώρα μια μικρή ιστορία για να καταλάβετε με ποιους έχουμε μπλέξει. Φαγώθηκαν την προεκλογική περίοδο με την 13η σύνταξη (εδώ γελάνε) που έδωσαν στα τιμημένα γηρατειά και την οποία ο νεοφιλελεύθερος Κυριάκος θα κόψει. Τρία κατοστάρικα έδωσαν κατά μέσο όρο και έκαναν τέτοιο θόρυβο σαν να μπήκε ο Κάστρο ένοπλος στην Αβάνα του Μπατίστα. Την ίδια στιγμή, στα μουλωχτά, με τον νόμο 4578/18 έκοψαν μια ολόκληρη σύνταξη σε κάθε νέο ασφαλισμένο. Όχι παίζουμε.
Προσέξτε το μουλωχτό του πράγματος. Ως τώρα, από την ημερομηνία που ένας νέος ασφαλισμένος κατέθετε τα χαρτιά του, η σύνταξη άρχιζε να τρέχει. Μπορεί να την έπαιρνε σε έναν ή δυο χρόνια, όμως το ταμείο του χρωστούσε τα χρήματα από την πρώτη μέρα κατάθεσης της αίτησης και όταν ολοκληρωνόταν η διαδικασία του τα έδινε αναδρομικά. Τι έκανε η Αχτσιόγλου κι ο Πετρόπουλος, που παριστάνουν τους φύλακες αγγέλους των συνταξιούχων από τον αδηφάγο νεοφιλελευθερισμό; Με τον νόμο 4578/18, ορίζουν ότι η σύνταξη αρχίζει να τρέχει όχι από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης, αλλά από την πρώτη του επόμενου μήνα.
H ANEK LINES, με πυξίδα την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους επιβάτες, εξελίσσει την ταξιδιωτική εμπειρία φέρνοντας αναβαθμισμένο WiFi On Board σε συνεργασία με την TELENOR MARITIME, εταιρεία διεθνούς κύρους, που εγγυάται δυνατή και γρήγορη διαδικτυακή πλοήγηση καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σας.
Οι επιβάτες της ΑΝΕΚ LINES που ταξιδεύουν στα Χανιά με το δημοφιλή “ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ”, ή στην Ανκόνα με τον πρωταθλητή “OLYMPIC CHAMPION”, θα μπορούν να σερφάρουν on board, σε κάθε σημείο των πλοίων, επιλέγοντας την σύνδεση που τους ταιριάζει. Η υπηρεσία θα είναι άμεσα διαθέσιμη και στα πλοία HELLENIC SPIRIT & ASTERION II, που ταξιδεύουν στις γραμμές της Αδριατικής.