«Η πόλη μας ομολογείται(αναγνωρίζεται) ως η αρχαιότατη, γιατί εμείς κατοικούμε σ’αυτήν την πόλη, χωρίς να διώξουμε από εδώ άλλους, ούτε την βρήκαμε έρημη, ούτε έχουμε συγκεντρωθή μιγάδες από πολλά έθνη, αλλά η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνήσια, ώστε την γή από την οποία γεννηθήκαμε, την ίδια κατέχουμε χωρίς καμία διακοπή(όλον το χρόνο),επειδή είμαστε αυτόχθονες και μπορούμε να ονομάσουμε την πόλη με τα ίδια ονόματα που δίνει κάποιος στους πλησιέστερους συγγενείς του».
Ισοκράτους Πανηγυρικός, 23-24 (380 π.Χ)
Τα τελευταία χρόνια αμφισβητείται απο πολλούς «διανοούμενους» και πολιτικούς, Έλληνες και μη, η καταγωγή των σημερινών Ελλήνων από τους αρχαίους Ελληνες. Υπάρχουν θεωρίες, ατεκμηρίωτες πάντοτε, που υποστηρίζουν οτι οι σημερινοί Έλληνες κατάγονται από Ινδοευρωπαίους, απο την Αφρική (θεωρία της μαύρης Αθηνάς,η οποία, παρά το ότι δεν στέκεται επιστημονικά, διδάσκεται σε αρκετά Αμερικάνικα πανεπιστήμια), από Σημιτοφοίνικες και άλλα τέτοια φαιδρά.
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Σε λίγες μέρες γιορτάζουμε και πάλι το μεγάλο «ΟΧΙ» που αντιτάξαμε στους Ιταλούς εισβολείς το 1940. Στον απόηχο της προβολής - από την αριστερή [τρόπος του λέγειν] κυβέρνηση - της 12.10.1944, ημέρας απελευθέρωσης της Αθήνας, προκειμένου να θυμηθούμε τον ΕΛ.Α.Σ., το ΕΑΜ κ.λπ. και στη συνέχεια τον εμφύλιο, τον οποίον επιμένουν να μας θυμίζουν, καθώς δεν έχουν κάτι άλλο να επιδείξουν πέρα από το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων, την αλλαγή φύλου, την αποθέωση των gay parades, την καθύβριση των πατριωτών, τους οποίους αποκαλούν «ετερόκλητο όχλο» με ακροδεξιές εμπροσθοφυλακές, το ξεπούλημα της Μακεδονίας, τους άπειρους διορισμούς στο Δημόσιο, την καθαγίαση του Ζακ και την καταδίκη των πλουτοκρατών κοσμηματοπωλών που καλά παθαίνουν και πέφτουν θύματα ληστείας.
Του Στάθη Σταυρόπουλου.
• Αν αυτό είναι αλήθεια, ο άνθρωπος είναι βλαξ
• Αν αυτό είναι αλήθεια, ο άνθρωπος είναι βαλτός.
• Αν αυτό είναι αλήθεια, ο άνθρωπος είναι εγκληματίας.
Αν αυτό είναι αλήθεια, ο άνθρωπος είναι και τα τρία.
Και λέγεται Φίλης. Δηλαδή Τσίπρας.
Σύμφωνα με τη διαμαρτυρία της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων (που πέρασε έως τώρα εν πολλοίς στο ντούκου), έχει φθάσει στα σχολεία ήδη από 20/09/2016 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας με την οποίαν «επιβάλλεται να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α’ Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός. Μινωικός Πολιτισμός. Μυκηναϊκός Πολιτισμός. Οι Α’ & Β’ Αποικισμοί. Η σημασία των Περσικών Πολέμων . Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος. Ο Φίλιππος ο Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου». Ερώτησις πρώτη: αν δεν διδάσκονται όλα αυτά, τι θα διδάσκεται από την αρχαία ελληνική ιστορία; Η Τιριτόμπα;
Το τριήμερο 29, 30 & 31 Μαρτίου 2019 θα πραγματοποιηθεί στον εκθεσιακό χώρο της "Hellexpo" στο Μαρούσι η έκθεση θεσμός "Boat and Fishing 2019" σε συνδυασμό με την "Sea and Tourism Expo".
Αναμένεται ρεκόρ συμμετοχής με +220 εκθέτες!
Με ακόμα περισσότερους εκθέτες σε Σκάφη, Ναυτιλιακά, Αλιεία και Ψαροτούφεκο, η Boat & Fishing Show ενώνει το κλάδο της θάλασσας, για να αποτελέσει για άλλη μία χρονιά το σημείο συνάντησης για επαγγελματίες του κλάδου αλλά και λάτρεις της θάλασσας!
10.000 τμ. μόνο θάλασσα!
Στα πλαίσια γιγάντωσης του ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ και της δυναμικής παρουσίας του κλάδου στην ανάπτυξη του, στο επίπεδο C πραγματοποιείται ταυτόχρονα η έκθεση Sea & Tourism Expo όπου θα προβληθούν εταιρείες όπου δραστηριοποιούνται στα Ενοικιαζόμενα Σκάφη, Σχολές Υποψήφιων Χειριστών Ταχύπλοου, Σχολές Αυτόνομης Κατάδυσης και Watersports, Μαρίνες και Καταλύματα.
Η ANEK LINES, διοργάνωσε με εξαιρετική επιτυχία τον Ποδηλατικό Αγώνα «υψηλών ταχυτήτων» «Γύρος Φθινοπώρου 2018», σε συνεργασία με τον Ποδηλατικό Σύλλογο ΤΑΛΩΣ-ANEK LINES, το Σάββατο 6 Οκτωβρίου, στο λιμάνι της Σούδας.
Το Σιρκουί που εντάσσεται στο επίσημο καλεντάρι και έχει την έγκριση διεξαγωγής της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας περιελάμβανε αγώνες ανδρών, Εφήβων, Παίδων, Νεανίδων, Γυναικών, Μάστερ και Όπεν για όλες σχεδόν τις ηλικιακές κατηγορίες.
Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων που πρόσφεραν όμορφο δυνατό ποδηλατικό θέαμα στους ενθουσιώδεις παριστάμενους ακολούθησαν οι βραβεύσεις σε γιορτινό κλίμα στο ΕΓ/ΟΓ “ΕΛΥΡΟΣ” της ANEK LINES.
Πηγή : http://mandatoforos.blogspot.com/2018/10/to-vote-or-not-ot-vote.html
Για να μπούμε στο (καθημερινό) κλίμα των ημερών, και για να παίξουμε και λίγο το παιχνίδι των κυβερνητικών και αντιπολιτευτικών δουλικών της τρόϊκας (λέγε με "θεσμοί"), ας εκλογολογίσουμε λιγάκι.
Τούτη η τόσο βολική για τα δουλάκια προεκλογική πόλωση γίνεται στην ουσία "περί όνου σκιάς". Αλλιώς: "δυό γάϊδαροι μαλώνανε σε ξένο αχερώνα". Γιατί τί ακριβώς χρησιμεύουν οι εκλογές σ' ένα κατοχικό καθεστώς; Θα αλλάξει αυτό, δηλαδή θα αρθεί η κατοχή με το ένα ή το άλλο αποτέλεσμα;
Έχουμε συνειδητοποιήσει πως ο περίφημος (σε διπλή παραλλαγή για φέτος) προϋπολογισμός του κράτους δεν έρχεται για ψήφιση στην ελληνική Βουλή, αν δεν πάρει πρώτα την έγκριση των τραπεζών, των διεθνών απατεώνων και των τοκογλύφων, όπως αυτή εκφράζεται μέσα απ' το διευθυντήριο των Βρυξελλών και των διάφορων euro και working groups;
Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Διάβασα ότι η χώρα μας είναι πρώτη σε απορροφητικότητα του ΕΣΠΑ, πρόδρομος του οποίου υπήρξε το «Πακέτο Ντελόρ» του 1987, με το οποίο η Ευρωπαϊκή Ένωση, τότε ΕΚ, άρχισε να χρηματοδοτεί τα φτωχότερα κράτη-μέλη της για να χρηματοδοτούν επενδύσεις που θα μειώνουν τη φτώχεια, θα αυξάνουν την απασχόληση και θα βελτιώνουν τις υποδομές τους.
Είναι διάχυτη, όμως, η εντύπωση ότι το μέγιστο μέρος των κεφαλαίων του ΕΣΠΑ διοχετεύθηκε σε «ημετέρους» του εκάστοτε κυβερνώντος κώματος ή της κυβερνώσας ελίτ και μάλιστα σε όχι και τόσο αναπτυξιακές δραστηριότητες, πράγμα που σημαίνει ότι η μείωση της φτώχειας, η αύξηση της απασχόλησης και η βελτίωση των υποδομών της χώρας δεν υπήρξαν στόχοι που επιτεύχθηκαν.
Πηγή : http://mandatoforos.blogspot.com/2018/10/1-2.html
Κανονικά ο φετινός προϋπολογισμός πρέπει να περάσει μέσα απ'τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ. Καθαρός τζόγος. Διπλή επιλογή: (1) θα κερδίσει ο γηπεδούχος και δεν θα κοπούν οι συντάξεις, (2) θα κερδίσουν οι φιλοξενούμενοι (λέμε τώρα, οι τοκογλύφοι) και θα κοπούν οι συντάξεις.
Κυβέρνηση τζογαδόρος. Ήθος τζογαδόρου. Απ' αυτούς τους κακούς τζογαδόρους, τους πορωμένους, που τα παίζουν όλα μέχρι να τα χάσουν όλα, και μετά για να μην πάνε φυλακή ακουμπάνε στην "ακούμπα" του κλεπταποδόχου (της τρόϊκας εν προκειμένω) τα χρυσαφικά της γυναίκας τους, τ' ασημικά του σπιτιού, το αυτοκίνητο, μέχρι και τα ρούχα των παιδιών τους.
Του Κωνσταντίνου Χολέβα.
Η μεγάλη αποχή στο δημοψήφισμα της 30.9.2018 ουσιαστικά σημαίνει ότι ο λαός των Σκοπίων δεν εγκρίνει τη Συμφωνία των Πρεσπών. Το ποσοστό των συμμετασχόντων δείχνει ότι ψήφισαν μόνον οι Αλβανοί, οι οποίοι αποτελούν το 25%-30% του πληθυσμού, και λίγοι φανατικοί οπαδοί του Ζάεφ. Η συντριπτική πλειοψηφία του Σλαβικού στοιχείου απέσχε. Αν ήθελαν να εγκρίνουν τη Συμφωνία θα πήγαιναν να ψηφίσουν.
Η διπλωματία υπάρχει για να φέρνει την ειρήνη και την καταλλαγή. Η συγκεκριμένη Συμφωνία φέρνει μόνο διαίρεση και αναταραχή. Πρώτον, διαιρεί τον πολυεθνικό λαό των Σκοπίων, αφού φέρνει σε αντιπαράθεση τη σλαβική πλειοψηφία με την αλβανική κοινότητα. Δεύτερον, προκαλεί πικρία σε δύο γειτονικούς λαούς, Έλληνες και Σκοπιανούς. Και οι δύο λαοί στην πλειοψηφία τους απορρίπτουν τη Συμφωνία. Στην Ελλάδα βλέπουμε το καθημερινό δημοψήφισμα που εκδηλώνεται με τις δημοσκοπήσεις. Όταν οι δύο ενδιαφερόμενοι λαοί απορρίπτουν μία Συμφωνία, η ρύθμιση αυτή δεν έχει μέλλον.
Πηγή : http://mandatoforos.blogspot.com/2018/10/2.html
Συνεχίζοντας από κει που μείναμε δυό μήνες περίπου πριν, να επαναλάβουμε πως τα καθάρματα είναι παντοτινά. Δεν έχουν εποχή, δεν έχουν ιδεολογία και "πιστεύω". Έχουν μόνον την αδιάλειπτη καθαρματοσύνη τους.
Υπουργός Εξωτερικών: Το δημοψήφισμα στην ΠΓΔΜ δεν είναι όρος ή προϋπόθεση για την υλοποίηση της Συμφωνίας.
Χειρότερα απ' όλα, ο ανθός των καθαρμάτων είναι εκείνα που προέρχονται από το ΠαΣοΚ. Εκείνα τα θλιβερά τρωκτικά που εγκατέλειψαν το σκάφος που τους έζησε, για να συνεχίσουν την εξουσιαστική (και όχι μόνον) μάσα τους σε νέο σκάφος εφάμιλλο σε ιδέες και "ήθος" με το παλιό, έτοιμοι βεβαίως, ως συνεπή ποντίκια, να εγκαταλείψουν κι αυτό την ώρα που θα βυθίζεται, για άλλα σκάφη προς στιγμή αξιόπλοα.