Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Γύρω στα τέλη Αυγούστου του 2015, κατά την διάρκεια της επιστροφής μου από την Κάσο με το πλοίο "Πρέβελης" της ΑΝΕΚ, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τον έναν από τους δύο πλοιάρχους του "Πρέβελης", τον κ. Βασίλη Γεροντάκη. Ανάμεσα στα άλλα τον ρώτησα και για το εγκαταλελειμμένο πλοίο "Παναγία Τήνου", το οποίο καταλάμβανε μια θέση στην πύλη Ε4 του λιμανιού του Πειραιά, όπου έδεναν τα πλοία "Πρέβελης" και "Βιτσέντζος Κορνάρος" της ΑΝΕΚ. Σημειωτέον ότι ο κ. Βασίλης Γεροντάκης ήταν πλοίαρχος στο "Παναγία Τήνου", μέχρι τον Μάρτιο του 2015, οπότε το πλοίο εγκαταλείφθηκε. http://www.ribandsea.com/face/2011-kapetan-vasilis-gerontakis-i-iremi-dynami-tis-agonis
Τον Αύγουστο του 2015 λοιπόν, ρώτησα τον καπετάν Βασίλη αν υπήρχε πιθανότητα να βυθιστεί το "Παναγία Τήνου", στη θέση όπου βρισκόταν παρατημένο, και τι θα γινόταν σ' αυτή την περίτωση. Ερώτηση εντελώς "ξεκάρφωτη" που έμελλε όμως να δικαιωθεί μερικούς μήνες αργότερα, και συγκεκριμένα στις 26 Απριλίου του 2016, όταν το πλοίο από άγνωστη αιτία πήρε νερά και μισοβυθίστηκε στη θέση όπου βρισκόταν (και συνεχίζει να βρίσκεται) από τον Μάρτιο του 2015. Δεν έπαιρνα ένα λαχείο;
Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι το "Παναγία Τήνου" να αχρηστευθεί και να μετατραπεί σε ένα θλιβερό απομεινάρι μέσα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αντί να πάρει την άγουσα για κάποιο διαλυτήριο πλοίων, καταλαμβάνοντας τρεις θέσεις και θέτοντας σε κίνδυνο ολόκληρο το λιμάνι του Πειραιά με την ρυπογόνο παρουσία του. Όσο για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, τις Λιμενικές Αρχές του Πειραιά, αλλά και το Ν.Α.Τ., που το είχε κατασχέσει; Ποια Amstel μωρέ; Ποιο Κράτος;