Το νέο δημιούργημα της "BSK MARINE", το "Skipper NC100s", είναι το καλύτερο r.i.b. της ευρωπαϊκής αγοράς και είναι αληθινό!
Με τέλεια σχεδίαση, υλικά υψηλής ποιότητας, κατάστρωμα εργονομικά σχεδιασμένο, ταχύτατο και αξιόπλοο με τέσσερα "σκαλοπάτια" στη γάστρα, επιτυγχάνει ταχύτητα πάνω από 75 knots (με δύο εξωλέμβιες 400 h.p. εκάστη) ενώ πλανάρει με ταχύτητα μόλις 9 κόμβων. Η άνεση στο ταξίδι συμπληρώνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου "Skipper NC 100s".
Η "ΑΝΕΚ LINES" υποδέχτηκε για πρώτη φορά ένα παραδοσιακό Ηρακλειώτικο σωματείο, τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΡΗΤΩΝ ΜΕΣΑΡΙΤΩΝ «ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ», διοργανώνοντας με απόλυτη επιτυχία την ετήσια κοπή της πίτας τους.
Έτσι, την Κυριακή 21/2 στο πλοίο της ΑΝΕΚ «ΕΛΥΡΟΣ” στον Πειραιά και στο άνετο, μεγάλο, και πολυτελές σαλόνι του πλοίου “Φάρος”, με γιορτινή διάθεση παρευρέθηκαν και αντάλλαξαν ευχές μέλη και φίλοι του Συλλόγου, πολλοί εκπρόσωποι σωματείων από το Ηράκλειο, αλλά και δεκάδες Κρητικά Σωματεία της Αττικής.
Η Πρόεδρος του «Μινώταυρου», κα Χαρά Κουρτικάκη, ευχαρίστησε ολόψυχα την "ΑΝΕΚ LINES" για την άψογη διοργάνωση και τόνισε πόσο σημαντικό είναι όλοι οι Κρητικοί να τιμούν τον τόπο τους και να μένουν πάντα ενωμένοι.
Από την πλευρά του, ο Σύμβουλος Διοίκησης της "ΑΝΕΚ", κος Χαράλαμπος Σαλβαράκης, εξέφρασε τη χαρά του που ένας Ηρακλειώτικος σύλλογος επέλεξε για πρώτη φορά ένα πλοίο της "ΑΝΕΚ LINES" για την κοπή της πίτας του και δήλωσε πεπεισμένος ότι αυτή η άψογη σχέση θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
Σε ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα, οι εκατοντάδες καλεσμένοι του συλλόγου «ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ» πέρασαν ένα υπέροχο πρωϊνό στο «ΕΛΥΡΟΣ» της "ANΕΚ LINES". Διασκέδασαν με γνωστά κρητικά μουσικοχορευτικά συγκροτήματα, γεύτηκαν παραδοσιακές τοπικές νοστιμιές και δήλωσαν πραγματικά ενθουσιασμένοι για την υποδοχή και τη ζεστή φιλοξενία.
Για ακόμη μία φορά η "ANEK LINES" απέδειξε έμπρακτα τους ιδιαίτερους δεσμούς που την δένουν με όλους τους Κρητικούς και δεσμεύτηκε να συνεχίσει να στέκεται πάντα δίπλα τους. Γιατί "ANEK LINES" σημαίνει Κρήτη.
ATTICA GROUP OFFERS HUMANITARIAN ASSISTANCE
to the refugees in the port of Piraeus and in the island of Samos.
ATTICA GROUP, member of Marfin Investment Group (MIG), susceptible to the human drama that unfolds in our country as a result of the refugee crisis, stands by the needs of refugees and supports the efforts of the Greek State to address the great difficulties posed by the growing number of refugees stranded in our country.
To this end ATTICA delivered quantities of fresh milk, juice and cereal to the refugees who have found temporary shelter at the passenger stations of the port of Piraeus, and distributed light meals to the refugees of Samos. This move aims to care for basic needs of the refugees, but also to provide psychological support to these people, who after various hardships are in need of our warm and human sympathy.
ATTICA GROUP will continue providing assistance and trying to relieve the refugees with every opportunity, supporting the State in this difficult time and hoping for a swift solution to the issue.
Στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, που εξετάζει κυρίως εγκλήματα πολέμου, κατατέθηκε ο φάκελος για τις διεκδικήσεις των Τσάμηδων στην Ελλάδα, ο οποίος έγινε δεκτός από τον Εισαγγελέα.
Έτσι, ένα θέμα που έμενε ουσιαστικά κλειστό επί εβδομήντα και πλέον χρόνια, φαίνεται ότι ανοίγει με επίσημο τρόπο. Αν μάλιστα έχουν έστω και πολύ μικρή δόση αλήθειας όσα αναφέρουν σε ανακοινώσεις τους ακραίες οργανώσεις Τσάμηδων από την Αλβανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ότι δηλαδή στην κίνηση αυτή έχουν την υποστήριξη πολλών δυτικών χωρών, τότε τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά σοβαρά.
Οι Τσάμηδες ζητούν, πέρα από αποζημιώσεις πολλών δις, εδάφη της Ηπείρου, όπως της Ηγουμενίτσας, της Πάργας και άλλων περιοχών.
Στην παράδοση του φακέλου παραβρέθηκαν εκπρόσωποι πολλών εθνικιστικών συλλόγων από την Αλβανία αλλά και από περιοχές όπου ζουν αλβανόφωνοι πληθυσμοί.
Ειδική προσφορά για τα μέλη του "ΑΝΕΚ Smart Bonus Program". Καθαρή Δευτέρα απόδραση στην Ιταλία από 30 ευρώ το άτομο σε εσωτερική καμπίνα ανά διαδρομή! Τιμή Ι.Χ. αυτοκινήτου (1η κατηγορία) 30 ευρώ/διαδρομή.
Η προσφορά ισχύει μόνο για κρατήσεις κατόχων της "ΑΝΕΚ Smart bonus card". Ισχύει για ταξίδι μετ' επιστροφής στην γραμμή Ανκόνας (Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα) και Μπάρι (Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι) για τις ακόλουθες ημερομηνίες :
Αναχωρήσεις από Ελλάδα στις 11/03, 12/03 και 13/03.
Αναχωρήσεις από Ιταλία στις 13/03, 14/03 και 15/03.
Κράτηση και έκδοση εισιτηρίων μέχρι και 11/03/2016. Μετά την έκδοση εισιτηρίου, τα εισιτήρια δεν αλλάζουν και δεν ακυρώνονται. Η προσφορά δεν ισχύει για κρατήσεις με ανοικτή ημερομηνία επιστροφής και δεν συνδυάζεται με άλλες προσφορές ή εκπτώσεις που αναφέρονται στον κατάλογο δρομολογίων 2016. Ο επίναυλος καυσίμων περιλαμβάνεται στην ανωτέρω τιμή. Κρατήσεις μόνο μέσω του Κεντρικού Τμήματος Κρατήσεων στο τηλ. : 210 4197400
Περιορισμένη διαθεσιμότητα.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Πληροφορηθήκαμε, εχθές αργά το απόγευμα, ότι σήμερα κατατίθεται νομοσχέδιο που προβλέπει 20% φόρο πολυτελείας στην αγορά ή πώληση σκάφους.
Κατά τις 10:30 θα ξεκινήσει η συγκέντρωση των μελών στην είσοδο του Υπουργείου Οικονομικών.
Παρακαλούμε τα μέλη να παραστούν για να εκφράσουμε την αντίθεσή μας σε μέτρα που μόνο βλάπτουν την ελληνική οικονομία και τρέπουν σε φυγή όλα τα εναπομείναντα σκάφη με Ελληνική σημαία, να απαιτήσουμε όλοι μαζί την άμεση απόσυρση του καταστρεπτικού αυτού νομοσχεδίου.
Ο Πρόεδρος
Α. Μαζαράκης
6977977578
ΣΙΤΕΣΑΠ http://www.sitesap.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Ανευ Πληρώματος.
Μαρίνα Αλίμου, Τηλ & Fax 9841531
Σχόλιο "Rib and Sea"
Για ένα και μόνο πράγμα θυμώνω. Ότι ο καθένας νοιάζεται για την πάρτη του, επικαλούμενος βεβαίως για ξεκάρφωμα την βλάβη της ελληνικής οικονομίας! Όχι ότι δεν συμφωνώ πως το μέτρο αυτό βλάπτει, εμμέσως πλην σαφώς, την ελληνική οικονομία, αλλά γιατί αν ζητήσεις από τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών και Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος, επί παραδείγματι, να συμμετάσχει στον αγώνα των μικροσυνταξιούχων και των χαμηλόμισθων για μια αξιοπρεπή μεταχείριση εκ μέρους της Πολιτείας, αν ζητήσεις από τα μέλη του Συνδέσμου αυτού να ξεσηκωθούν γιατί δεν υπάρχει πια Δημόσιο Σύστημα Υγείας και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους μη έχοντες και κατέχοντες, θα ποιήσουν την νήσσαν.
Με τόσους εαυτούληδες ας μην απορούμε λοιπόν γιατί δεν ξεσηκώνεται σύσσωμος ο ελληνικός λαός στον Αρμαγεδώνα που τον καταπίνει...
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Στον μικρό όρμο του Αγ. Ισιδώρου, στο δυτικό άκρο της Σάμου, εκεί όπου κάποτε υπήρχε έντονη ναυπηγική δραστηριότητα με έξι καραβομαραγκούς να στήνουν στα καρνάγια τους και να ρίχνουν στο νερό, το ένα μετά το άλλο, όμορφα ψαροκάϊκα, παραμένει ο Γιάννης Μανωλιάδης με τον γιο του Βαγγέλη και παλεύει ακόμη με τους κορμούς των πεύκων στήνοντας όμορφα ξύλινα σκαριά διατηρώντας έτσι μια παράδοση που, με την πάροδο του χρόνου, χάνεται.
Ευχαριστούμε την "Hellenic Seaways" που μας έδωσε την ευκαιρία να ταξιδεύσουμε δωρεάν στη Σάμο με το "Νήσος Μύκονος".
Κάποιοι αντιστέκονται ακόμη, σε μια εποχή που τα σύγχρονα τεχνολογικά "επίτευγματα" καταπίνουν τα χειροποποίητα αριστουργήματα, και συνεχίζουν την παράδοση. Στη Σάμο, όπου ανθούσε κάποτε η ναυπήγηση ξύλινων σκαφών, ο Γιώργος Κιάσσος, από το χωριό Δρακαίοι, ξεκίνησε να στήνει, από παιδί σχεδόν, τα δικά του σκαριά, ακουλουθώντας το έμφυτο ταλέντο του να παλεύει με το ξύλο και τις οδηγίες έμπειρων καραβομαραγκών από το συγγενικό του περιβάλλον.
Ευχαριστούμε την "Hellenic Seaways" που μας έδωσε την ευκαιρία να ταξιδεύσουμε δωρεάν στη Σάμο με το "Νήσος Μύκονος".
Όσοι διαβάζετε "Rib and Sea" θα θυμάστε το άρθρο του Λευτέρη Ρήνου με τίτλο "Η Εθνική Τράπεζα μπορεί να δίνει διαταγές στη Δικαιοσύνη και την Ελληνική Αστυνομία;" : http://www.ribandsea.com/waves/2110-i-ethniki-trapeza-borei-na-dinei-diatages-sti-dikaiosyni-kai-tin-elliniki-astynomia
Το τελείωμα εκείνης της πρωϊνής "εφόδου" μας στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας, όπου πήγαμε προκειμένου, σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου, να μας επιδειχθούν κάποια έγγραφα που είχαν σχέση με την υπόθεση των μετοχών της Τράπεζας της Ανατολής, τους βρήκε όλους στο πεζοδρόμιο της οδού Γ' Σεπτεμβρίου 146. Εμάς, τους εκπροσώπους της τράπεζας και τους αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης, με τους δεύτερους να "παζαρεύουν" με τους τρίτους εάν πρέπει ή όχι να οδηγηθούν στο αυτόφωρο! Καθώς μάλιστα δεν μπορούσε να βρεθεί η άκρη του νήματος - πόσο δύσκολα εφαρμόζονται (όποτε υπάρχουν) οι δικαστικές αποφάσεις σ' αυτή τη χώρα - και επειδή εν τω μεταξύ ειπώθηκαν κάποια πράγματα από τον υπάλληλο ασφαλείας της τράπεζας τα οποία ο Γιώργος Γιαβής εξέλαβε ως απειλή, οδηγήθηκαν όλοι στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής προκειμένου να υποβληθούν μηνύσεις εκατέρωθεν. Το αποτέλεσμα; Διαβάστε το πόρισμα που έβγαλε η Αστυνομία και προσπαθείστε να συγκρατήσετε τα γέλια σας. Γιατί μόνο για γέλια (αν όχι και για κλάματα) είναι αυτές οι ιστορίες.
Πηγή : http://www.freepen.gr/2016/02/blog-post_7650.html?m=1
Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου.
Πολλά αναπάντητα ερωτήματα προκύπτουν από τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και από την στάση της ελληνικής κυβέρνησης στο λεγόμενο "προσφυγικό" πρόβλημα.
1. Ποιοί είναι πρόσφυγες.
Πρόσφυγας θεωρείται όποιος διαφεύγει από την χώρα του, όπου μαίνεται απειλητικός για την ζωή του εμφύλιος πόλεμος ή όπου διώκεται πολιτικά από φυλετικούς, θρησκευτικούς ή πολιτικούς του αντιπάλους. Πώς όμως μπορεί να θεωρείται ακόμη πρόσφυγας όταν έχει απομακρυνθεί από την χώρα που κινδυνεύει κι έχει περάσει τα σύνορα έξη ή και επτά ακόμη χωρών (λ.χ. Αφγανιστάν) και δεν υπάρχει κανένας πλέον κίνδυνος για την ζωή του;
2. Ο Ρόλος του ΝΑΤΟ.
Δεν έχει διευκρινισθεί ακόμη - τουλάχιστον δημόσια - τι ρόλο ακριβώς θα παίξουν οι δυνάμεις του ΝΑΤΟ στην αστυνόμευση των συνόρων. Αν πρόκειται να βοηθήσουν απλά στην καταγραφή των εισερχομένων, κάτι δηλ. σαν την FRONTEX, αυτό θα είναι καταστροφικό για την χώρα. Το μόνο αποτέλεσμα θα είναι να αποκτήσει η Ελλάδα σαν ιδιοκτησία της μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνων μεταναστών. Ρόλος του ΝΑΤΟ θα πρέπει να είναι το σφράγισμα των ελληνικών συνόρων - με περιπολίες στα νοητά θαλάσσια σύνορα με την Τουρκία - και η απαγόρευση εισόδου σε αυτά όλων των πλωτών μέσων που τα περνούν και σκόπιμα βουλιάζοντας καταστρέφουν τα αποδεικτικά στοιχεία της ταυτότητας των επιβαινόντων.