Πωλείται ολοκαίνουργια Verado 300 (στο κουτί της) συνοδεία υδραυλικού τιμονιού, προπέλλας και πλήρους εγγύησης αντιπροσωπείας.
Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση και τα τηλέφωνα του περιοδικού :
e mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλ. : 210 9940977 - 6977 544446
Ε Π Ω Λ Η Θ Η
Απόσπασμα από το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Ν. Βαφειάδη για τον "ναό" της Δημοκρατίας, τη Βουλή των Ελλήνων, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Καθημερινή" στις 26 Σεπτεμβρίου του 2010.
Βουλευτικές απολαβές και προνόµια.
• Το 2010 οι 300 της Βουλής θα μοιραστούν το ποσό των 42,5 εκατ. ευρώ.
• Ο µέσος όρος των μηνιαίων βουλευτικών αποδοχών ανέρχεται σε 10.000 ευρώ.
• Το 50% φορολογείται αυτοτελώς και το υπόλοιπο προστίθεται στα τυχόν άλλα εισοδήµατα.
• 35 εκατ. ευρώ θα µοιραστούν µέσα στο 2010 οι συνταξιούχοι βουλευτές ή οι σύζυγοι και οι άγαµες
θυγατέρες θανόντων βουλευτών.
Σχολιάζει, εμφανώς αγανακτισμένος, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Οι μπάρες έγιναν πλέον καθημερινό φαινόμενο στη ζωή μας. Μπαίνουν παντού. Στους δρόμους, στις παραλίες, στις μαρίνες, στις γλίστρες. Σε λίγο θα μπουν και έξω απ' τα σπίτια μας! Η γλίστρα της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα δεν μπορούσε, συνεπώς, να αποτελέσει εξαίρεση. Ο Δήμος Καλλιθέας, στον οποίον έχει ανατεθεί η διαχείριση της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα (η διαχείριση δηλαδή της ακτής και το δημόσιο έργο που κατασκευάστηκε με υπερτιμημένα τιμολόγια και με τα χρήματα του ελληνικού λαού), επαύξησε τα "μέτρα ασφαλείας" της γλίστρας στις ως άνω εγκαταστάσεις τοποθετώντας, εκτός απ' το φυλάκιο εισόδου και ηλεκτρονική μπάρα, αποκλείοντας έτσι την ελεύθερη πρόσβαση προς τη θάλασσα, παρ' όλες τις αντίθετες επιταγές του Συντάγματος και των νόμων! Αποκλείει, δηλαδή, την ελεύθερη πρόσβαση ποίων; Των απλών πολιτών, που δεν έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη" και χρήματα για να αποκτήσουν μόνιμη θέση στη μαρίνα, αλλά έχουν την ατυχία να διαθέτουν ένα μικρό φουσκωτό σκάφος το οποίο χρειάζεται, για να πέσει στη θάλασσα, το αυτονόητο. Μια γλίστρα...
Μου το έστειλαν και το ανεβάζω στο "Rib and Sea", αδιαφορώντας αν κάποιοι με κατηγορήσουν ότι εκτρέπω την ύλη του περιοδικού σε "λάθος" μονοπάτια. Αν όμως η χώρα αυτή, όπως ήδη διαφαίνεται, παραδοθεί στις ορέξεις αυτών που διαχειρίζονται τις τύχες της (ντόπιοι και ξένοι), τότε ούτε φουσκωτά θα έχουμε την δυνατότητα να αγοράζουμε, ούτε ελεύθερη θάλασσα να ταξιδεύουμε...
Η Ιστορία της οικονομικής απάτης στην Ελλάδα.
Η Χούντα παραδίδει το 1974 στον "Εθνάρχη" υγιές χρέος 330 εκατ. δραχμών (υγιές διότι, λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης, το χρέος εκείνο μπορούσε να εξοφληθεί). Ο "Εθνάρχης" μετατρέπει το χρέος, μετά από 7 χρόνια, σε 8 δις. Ο Ανδρέας κλείνει με δύο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών, μέσα σε μια νύχτα, και των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΪΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κλπ, κλπ, κλπ) και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ, που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιές αλλά δανεικό, με ασύλληπτους τόκους). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για πρώτη φορά η Ελλάδα να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει, βυθίζοντάς την πολύ περισσότερο στο DEBT BASE BANKING SYSTEM.
Αθήνα, 4 Νοεμβρίου 2010
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ
32ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΘΗΝΩΝ 2010
Χιλιάδες επισκέπτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των εκθετών και διοργανωτών και έδωσαν δυναμικό παρόν, ενώ σημαντικό και άκρως ενθαρρυντικό ήταν το εμπορικό ενδιαφέρον αφήνοντας θετικά μηνύματα και διάχυτη αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου σε συνδυασμό και με τις πρόσφατες ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις περί φόρου πολυτελείας και τεκμηρίων που αφορούν όλους τους κατόχους μικρομεσαίων σκαφών.
Έχω πολλάκις εξαγριωθεί, τα τελευταία χρόνια, βλέποντας πάρα πολλούς νέους ανθρώπους, αλλά και μεσήλικες, να επικοινωνούν μεταξύ τους, στο διαδίκτυο κυρίως, γράφοντας σε "άπταιστα" φραγκολεβαντίνικα ή, κατά το κοινώς λεγόμενο, "greeklish". Και δεν ήταν λίγες οι φορές που αρνήθηκα να απαντήσω σε μηνύματα που έφθαναν σε μένα εάν οι Έλληνες αποστολείς τους δεν έπαυαν να υπηρετούν την τρισάθλια αυτή απρόσωπη γραφή, που έφερε μαζί του το διαδίκτυο, και δεν αποφάσιζαν να γράψουν στη μοναδική γλώσσα που γνωρίζουν καλά, την Ελληνική, και στην οποία κάποτε θα υποταχθούν, κατά πάσα πιθανότητα, και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές.
Μεγάλος ενθουσιασμός από πλήθος κόσμου σήμερα (31 Οκτωβρίου 2010) στα διόδια Αφιδνών. Στις 6 το απόγευμα της Κυριακής δεκάδες αγανακτισμένων πολιτών ένωσαν την φωνή τους με το "Κίνημα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων" http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ και άνοιξαν τις μπάρες των διοδίων στις Αφίδνες, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα επί τρεις ώρες, μέχρι τις 9 το βράδυ. Η επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου ήταν, όπως αναμενόταν, μεγάλη και η επιτυχία της κινητοποίησης αναμενόμενη. Βεγγαλικά, πανώ, ντουντούκες και κορναρίσματα από τα διερχόμενα αυτοκίνητα έδωσαν την εικόνα μιας μικρής επανάστασης η οποία φαίνεται, ωστόσο, πως μέρα με τη μέρα διογκώνεται και αποκτά διαστάσεις χιονοστιβάδας. Δείτε το σχετικό βίντεο από τον ξεσηκωμό των πολιτών στα διόδια Αφιδνών, που ανέβασε στο site του το Stop Cartel (www.stopcartel.org)