Έλαβα προχθές μια επιστολή από μια αγαπημένη φίλη, η οποία διαθέτει τον δικό της μοναδικό και ανεπανάληπτο τρόπο να βλέπει και να αξιολογεί τα πράγματα. Στην επιστολή της αυτή, η αγαπημένη φίλη, καταθέτει τις δικές της απόψεις για το βίντεο της συνέντευξης της Αμερικανίδας οικονομολόγου που διέγραψε προσφάτως το YouTube απ' το κανάλι μου.
Την ανάγνωση της επιστολής παρακάλεσα να κάνει ο επίσης αγαπημένος φίλος μου, διεθνολόγος Γιώργος Σαρανταυγάς, το μέταλλο και η χροιά της φωνής του οποίου απέχει παρασάγκας της δικής μου σε ποιότητα. Η δική μου συμμετοχή στο αριστουργηματικό, κατά την γνώμη μου, πόνημα της φίλης μου, ήταν η επιλογή κάποιων πλάνων από τις κατά καιρούς περιπλανήσεις μου, και η συρραφή τους. Η επιλογή της μουσικής επένδυσης είναι της αγαπημένης φίλης που συνέταξε το κείμενο της επιστολής.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
"Φίλε Ιωσήφ,
Παρακολούθησα με ενδιαφέρον τη συνέντευξη τής Αμερικανίδας οικονομολόγου που ανέβασες στο κανάλι σου και που το επόμενο πρωί απέσυρε το Youtube.
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα δρομολόγια του πλοίου μας Ε/Γ - Ο/Γ "ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ" απο το λιμάνι του Πειραιά σήμερα Δευτέρα 25/01/2021 και απο το λιμάνι της Σαντορίνης αύριο Τρίτη 26/01/2021 δεν θα εκτελεστούν.
Εφ' όσον οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν, τα δρομολόγια θα εκτελεστούν σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί:
Επ' ευκαιρία της σημερινής ημερομηνίας, που σηματοδοτεί τη 30χρονη παρουσία της εταιρίας μας στην Ελληνική ακτοπλοΐκή αγορά, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά για την συνεργασία και βοήθεια που προσφέρετε στην αξιόπιστη ενημέρωση.
Ελπίζουμε το συντομότερο, να ξεπεραστεί η δύσκολη πραγματικότητα της πανδημίας & να βαδίσουμε γοργά τα βήματα της ανάπτυξης.
Ευχαριστούμε.
Παναγιώτης Κάρδαρης
Διευθυντής λειτουργιών πληροφορικής και ποιότητας
Του Χαράλαμπου Κουρουνδή (*)
Η επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας, που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2020 (και ανανεώθηκε τον Νοέμβριο του ιδίου έτους) με το διάγγελμα του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, στερείται συνταγματικού ερείσματος. Το εν λόγω μέτρο φαίνεται ότι θα εμφανιστεί νομικά ως υλοποίηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε για την αντιμετώπιση του κορoνοϊού. Οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου όμως αποτελούν ουσιαστικούς νόμους, οι οποίοι δεν είναι δυνατό να παραβιάσουν το Σύνταγμα ανατρέποντας την ιεραρχία των κανόνων δικαίου. Η ελευθερία κίνησης και εγκατάστασης στην ελληνική επικράτεια, δηλαδή η λεγόμενη stricto sensu προσωπική ελευθερία, κατοχυρώνεται στο άρθρο 5 παρ. 3 του Συντάγματος.
Ως τέτοια, πρόκειται για μια ελευθερία που δεν είναι δυνατό να ανασταλεί ούτε κατά την κήρυξη πολιορκίας σύμφωνα με το άρθρο 48 του Συντάγματος, η οποία βέβαια προβλέπεται ούτως ή άλλως με την κήρυξή της από τη Βουλή μόνο σε περίπτωση πολέμου, επιστράτευσης ή εκδήλωσης ένοπλου κινήματος για την ανατροπή του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το βίντεο της Αμερικανίδας οικονομολόγου που ανέβασα χθες στον λογαριασμό μου διεγράφη από το YouTube, με την αιτιολογία ότι παραβιάζει τις «Οδηγίες της Κοινότητας» (!?), ενώ απειλήθηκα να μην το επαναλάβω γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα διαγραφεί το κανάλι μου στο σύνολό του! Περίμενα βεβαίως, αυτή την κακοποίηση, καθώς το βίντεο αυτό έχει κατέβει από όπου και αν αναρτήθηκε.
Υπέβαλα αμέσως αίτημα για την ανάκληση αυτής της διαγραφής, μολονότι γνώριζα ότι το αίτημά μου αυτό θα πέσει στο κενό. Επιστρέφουμε άλλωστε με γοργά βήματα στην εποχή του Μεσαίωνα. Τότε που κάθε αντίθετη άποψη κρινόταν ως αιρετική και επικίνδυνη ενώ αυτός που την εξέφραζε καιγόταν στην πυρά.
Του Κλεάνθη Γρίβα.
O μετασχηματισμός της εγκληματικότητας σε μηχανισμό εξουσίας.
Δημοσιεύθηκε στην Ελευθεροτυπία (23-11-1995) και την Καθημερινή (23-11-1995).
Τροποποιήθηκε μερικά και επαναδημοσιεύθηκε στην Ελευθεροτυπία (24-2-1996) και στα περιοδικά Πλατεία (Δεκ. 2006) και Ζενίθ (Ιαν. 2007).
Και ξαναδημοσιεύεται σήμερα, γιατί δεν άλλαξε τίποτα στα 24 χρόνια από το 1995 μέχρι το 2019, προφανώς επειδή, σ’ αντίθεση με τη γνωστή ρήση του Karl Marx ότι «η ιστορία επαναλαμβάνεται ως κωμωδία», Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΑΝΑΤΟΤΕ ΩΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑ όπως αποδεικνύεται και από τις εντεινόμενες, επαναλαμβανόμενες και ατιμώρητες εκδηλώσεις βαρβαρότητας των ένστολων ράμπο-υπηρετών των προμνημονιακών και μνημονιακών κυβερνήσεων της βίας, της αυθαιρεσίας και του αίματος.
Της Χαρίκλειας Μητρούδη.
Η κραυγή αγωνίας και τα αναπάντητα ερωτήματα της φυσικοθεραπεύτριας Χαρίκλειας Μητρούδη, η οποία εργάζεται σε νοσοκομείο της Δυτικής Μακεδονίας, για την απελπιστική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον ελληνικό λαό από τους κυβερνητικούς χειρισμούς για την διαχείριση του κορωναϊού.
Του Ιωσήφ Παπαδόπουλου.
Η Ευαγγελία Παπαγιάννη ανήκει σ' εκείνη την κατηγορία των ανθρώπων η οποία πείθει αυτόν που έχει απέναντί της όχι με την επίδειξη μιας υποτιθέμενης αυθεντίας, αλλά με την ηρεμία και την πειθώ μιας επιστήμονος που γνωρίζει καλά το αντικείμενό της και δεν προσπαθεί να επιβληθεί χρησιμοποιώντας τα στερεότυπα και τα θέσφατα της συμβατικής ιατρικής.
Σας γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Αμοργού, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις εκτεταμένες ζημιές και καταστροφές περιουσιών οι οποίες προξενούνται από την ανεξέλεγκτη δράση ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων, εφαρμόζει πρόγραμμα διαχείρισης ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17, του Ν. 4056/2012.
Για τον σκοπό αυτό ο Δήμος έχει ιδρύσει και λειτουργεί κτηνοτροφική εκμετάλλευση αιγοπροβάτων, με κωδικό εκμετάλλευσης ΕL82309677, έχει συγκροτήσει τέσσερα (4) συνεργεία περισυλλογής ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων (στις Τοπικές Κοινότητες Αμοργού, Αιγιάλης, Θολαρίων και Καταπόλων) καθώς και τριμελή επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης ανεπιτήρητων παραγωγικών ζώων, με την συμμετοχή κτηνιάτρου.
Πρώτος αντέδρασε ο εκδότης του διαδικτυακού περιοδικού "ΣΚΑΦΟΣ" Δήμης Βαρβέρης, στην αναγγελία του ταξιδιού μου για τον Γύρο της Ευρώπης, και λίγο πριν κλείσει η αυλαία του 2020 ζήτησε να συναντηθούμε και να συζητήσουμε on camera, δηλώνοντας συγχρόνως ότι θα είναι ένας από τους χορηγούς επικοινωνίας του ταξιδιού αυτού που φέρει το moto "Στα χνάρια του Ιάσονα".
Πρόκειται για ένα ταξίδι που καρφώθηκε στο μυαλό μου το 1991, ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2017 με σκάφος Barracuda 5.97 και κινητήρα Yamaha 135, αλλά ανεβλήθη λόγω ανυπαρξίας χορηγού για τα καύσιμα.