Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Σπάνια εικόνα να συναντήσει κανείς τον Γιώργο Γκρίτση, μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου, σε καρνάγιο! Τι να κάνει όμως ο άνθρωπος αφού εκεί που ετοίμαζε τα δύο καταμαράν του στο λιμάνι της Παροικιάς, Μάη μήνα, έπεσε επάνω τους ένα κρουαζιερόπλοιο και τα έστειλε στην εντατική του ναυπηγείου του Σπανόπουλου, στο Πέραμα;
Εκεί λοιπόν τον βρήκα σήμερα το πρωί, να συμμαζεύει την "Αστάρτη" για να ανοίξει πανιά αύριο το πρωί για την Πάρο. Έτοιμη η πλώρη του καταμαράν, πλήρως εξοπλισμένο το σκάφος για να πάρει τους πρώτους πελάτες. Το δεύτερο καταμαράν, το "μικρό", θα χάσει, για φέτος τουλάχιστον, την καλοκαιρινή περίοδο και τα ναύλα. "Θα μου τα πληρώσει η ασφαλιστική εταιρεία και έτσι δεν έχω πρόβλημα", λέει ο Γκρίτσης, και συνεχίζει : "Θα επιστρέψω στο Πέραμα, γύρω στις 20 Αυγούστου, που θα έχει επισκευαστεί κι' αυτό, και θα το κατεβάσω στην Πάρο.
Του Γιώργου Κράλογλου.
Θαύμα! Ο μεγάλος Θεός της Ελλάδος μας λυπήθηκε! Η γνωστή περιζήτητη αλυσσίδα καφενείων δεν θα κλείσει. Μην ανησυχείτε. Όσα γράφονται είναι δάκτυλος του ανταγωνισμού. Σκευωρία του καπιταλισμού. Ο Όμιλος μας βεβαιώνει πως δεν πρόκειται να κλείσουν τα περιβόητα καφενεία. Και θα συνεχίζουν να προσφέρουν στην ανάπτυξη του τόπου. Δόξα τον μεγάλο Θεό! Η οικονομία μας απέκτησε όραμα!
Και προς αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως διευκρινίζω ότι το θέμα μου δεν είναι ούτε η φημολογία για το κλείσιμο των διεθνώς (δικαιολογημένα) φημισμένων καφενείων ούτε οι (απολύτως ορθές και επιβεβλημένες) πρωτοβουλίες του Ομίλου να διαψεύσει την αρνητική φημολογία.
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Γύρω στα τέλη Αυγούστου του 2015, κατά την διάρκεια της επιστροφής μου από την Κάσο με το πλοίο "Πρέβελης" της ΑΝΕΚ, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τον έναν από τους δύο πλοιάρχους του "Πρέβελης", τον κ. Βασίλη Γεροντάκη. Ανάμεσα στα άλλα τον ρώτησα και για το εγκαταλελειμμένο πλοίο "Παναγία Τήνου", το οποίο καταλάμβανε μια θέση στην πύλη Ε4 του λιμανιού του Πειραιά, όπου έδεναν τα πλοία "Πρέβελης" και "Βιτσέντζος Κορνάρος" της ΑΝΕΚ. Σημειωτέον ότι ο κ. Βασίλης Γεροντάκης ήταν πλοίαρχος στο "Παναγία Τήνου", μέχρι τον Μάρτιο του 2015, οπότε το πλοίο εγκαταλείφθηκε. http://www.ribandsea.com/face/2011-kapetan-vasilis-gerontakis-i-iremi-dynami-tis-agonis
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Αφελληνίζονται, λέει, οι διοικήσεις των τραπεζών. Ωϊμέ! Αλί, αλί και τρις αλί! Αυτή ήταν η είδηση, καθότι οι δανειστές απαιτούν την εφαρμογή του ν. 4340/2015 που προβλέπει νέα κριτήρια/ προσόντα για τον διορισμό σε ΔΣ τραπέζης. Και, ως φαίνεται, τέτοια κριτήρια δεν πληροί η παρεούλα των μανατζαραίων που διοικούν χρόνια τώρα τις τράπεζες και μοιράζουν θαλασσοδάνεια σε κώματα, κωματάρχες, κωματόσκυλα, κολλητούς, διαπλεκόμενους κ.λπ.. «Ήταν θέμα επιβολής» δήλωσε ο παράνομος αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης κ. Δραγασάκης, εξ ου και έστειλε με τον Ευκλείδη επιστολή στους δανειστές ζητώντας την άδεια για να τροποποιήσουν τον νόμο που οι ίδιοι ψήφισαν. Δηλαδή ρε φιλάρα, όταν ψηφίζατε τον νόμο αυτόν κατ’ «επιβολήν» των ξένων δεν είχατε καταλάβει πως θα έλθει η ώρα που θα πρέπει οι τράπεζες να «αφελληνισθούν»; Εδώ αφελληνίζεται η χώρα, με τις χιλιάδες των λάθρο που φιλοξενεί και τις χιλιάδες ιθαγένειες που μοιράζει σωρηδόν, και σας μάρανε ο αφελληνισμός των τραπεζών;
Του Σωτηρίου Καλαμίτση.
Ήταν 14 Ιουλίου του 2011 που ο τότε διοικητής του ΙΚΑ, απόφοιτος της Σιβιτανιδείου, αλλά επιτυχημένος οινοποιός με πολλά ΕΣΠΑ κ.λπ. άμα δε και σημαίνον στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, κ. Ροβέρτος Σπυρόπουλος δήλωνε από τηλεοράσεως: «Το 2013 η σύνταξη θα βγαίνει σε μία ώρα».
Προ ημερών ο Αναπληρωτής υπουργός Εργασίας κ.λπ. κ. Αν. Πετρόπουλος δήλωσε ότι σε ένα χρόνο η προσωρινή σύνταξη θα βγαίνει σε ένα μήνα.
Όσον αφορά στο Δημόσιο, εικάζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για άμεση απονομή σύνταξης, αφού όλα τα στοιχεία των δημοσίων υπαλλήλων είναι καταχωρισμένα στα κιτάπια του και ευχερέστατα προσβάσιμα και ελέγξιμα. Όσον αφορά στο ΙΚΑ, όμως, τί συνέβη και 5 χρόνια τώρα δεν έχει γίνει κάτι, ώστε η σύνταξη να απονέμεται πράγματι αστραπιαίως; Ακόμη υπάρχει η διαδικασία της «καταμέτρησης των ενσήμων» και το επάγγελμα του «γνώστη προσώπων και πραγμάτων συνταξιούχου υπαλλήλου του ΙΚΑ», με τον οποίον, αν καταφύγεις στις υπηρεσίες του έναντι του δέοντος μαύρου ανταλλάγματος, «καθαρίζεις» ταχέως;
Γράφει ο Παναγιώτης Μουρούζης. *
Ήμουν μικρό παιδάκι, όταν άκουσα μία συζήτηση του πατέρα μου με κάποιους φίλους του που ένας από αυτούς διηγιόταν στην παρέα, ότι ένας πολύ μεγάλος εφευρέτης από τον Βόλο είχε φτιάξει ένα αυτοκίνητο που κινιόταν αποκλειστικά με νερό. Γέμισε λοιπόν το ρεζερβουάρ του με νερό και ξεκίνησε από τον Βόλο να πάει στην Αθήνα για να δείξει την εφεύρεσή του. Δεν έφθασε όμως ποτέ αφού τα μεγάλα συμφέροντα των πετρελαιοπαραγωγών φρόντισαν για την εξαφάνισή του. Η ιστορία μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση και έπρεπε να μεγαλώσω, να σπουδάσω φυσικός για να καταλάβω ότι επρόκειτο για έναν μύθο.
Πολλοί συνάνθρωποί μας στο παρελθόν, αλλά και σήμερα, ισχυρίζονται ότι έχουν λύσει το παγκόσμιο πρόβλημα παραγωγής φθηνής ενέργειας. Μία αναζήτηση στο youtube με λέξεις-κλειδιά, όπως «free energy», οδηγεί σε εκατομμύρια αναφορές. Η ύπαρξη αυτής της εμμονής από τόσους πολλούς ανθρώπους είναι ένα περίεργο φαινόμενο που χρήζει ψυχολογικής έρευνας.
Σύμφωνα με όσα έχει προαναγγείλει το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου, οι παλαιού τύπου άδειες χειριστών ταχυπλόων σκαφών θα πρέπει να αντικατασταθούν με καινούργιες μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2017. Οι νέες άδειες θα έχουν μορφή πιστωτικής κάρτας και ένα μοναδικό, πανελλαδικώς, αριθμό. Για την έκδοσή τους πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές τα εξής :
1. Την παλαιά άδεια.
2. Παράβολο 25 ευρώ υπέρ ΕΚΟΕΜΝ που εκδίδεται και πληρώνεται στα κατά τόπους Λιμεναρχεία.
3. Παράβολο 10 ευρώ, το οποίο εκδίδεται ηλεκτρονικώς μέσω του TAXIS net, με επιλογή, ως φορέα δημοσίου, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου/Λοιπές Υπηρεσίες. Επιλογή κατηγορίας παραβόλου : Θαλάσσια αναψυχή. Επιλογή τύπου παραβόλου : Άδεια χειριστή ταχυπλόου σκάφους (αντικατάσταση παλαιάς αδείας). Συμπλήρωση στοιχείων και αποστολή είτε ηλεκτρονικώς, είτε μέσω τραπέζης.
4. Δύο έγχρωμες πρόσφατες φωτογραφίες προσώπου διαστ. 1,9 εκ. (πλάτος) Χ 2,2 εκ. (ύψος). Αν η φωτογραφία είναι σε ψηφιακή μορφή πρέπει να έχει αναλογία 1,14 ύψος Χ 1,18 πλάτος και ανάλυση 300 dpi. Ελάχιστη ανάλυση 450-522 pxl
Του Σωτηρίου Καλαμίτση.
[Έλλην πολίτης, απόμαχος της ζωής με προβλήματα υγείας, μιλάει στο ραδιόφωνο και ευχαριστεί τον ευεργέτη του που του έδωσε λεφτά για φρούτα και σουβλάκια- 07.07.2016].
Το άρθρο 6 του Κανονισμού της Βουλής όριζε τα εξής για την εκλογή του Προεδρείου της [η εντός αγκυλών παράθεση κόμματος έγινε με βάση τα αποτελέσματα των εκλογών της 20.09.2015 για τη διευκόλυνση του αναγνώστη]:
«1. To Πρoεδρείo της Boυλής εκλέγεται από τα μέλη της και απαρτίζεται από τoν Πρόεδρo, επτά Aντιπρoέδρoυς, τρεις Koσμήτoρες και έξι Γραμματείς, όπως ειδικότερα ορίζεται στην επόμενη παράγραφο.
Η Φυσιολατρική Λέσχη Φίλων Φουσκωτού Σκάφους «ΝΑΥΤΙΛΟΣ», διοργάνωσε την Κυριακή 26 Ιουνίου, ταξίδι με φουσκωτά σκάφη στη Τζια, για τους μικρούς φίλους του Παιδικού Χωριού SOS Βάρης. Η Δράση αυτή έγινε για τέταρτη χρονιά, μετά από αυτές του 2012, 2013 και 2014 στον Πόρο, στη Μακρόνησο και στη Τζια, αντίστοιχα. Η εκδρομή του 2015 είχε αναβληθεί λόγω των capital controls που μπήκαν σε εφαρμογή το Σαββατοκύριακο που είχαμε προγραμματίσει την εκδρομή.
Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Περάσαμε με την "παντόφλα" από τον Λιμένα της Θάσου στην Κεραμωτή και από εκεί πήραμε τον δρόμο προς την Ξάνθη, αφού κάναμε πρώτα μια σύντομη στάση στο γραφικό Πόρτο Λάγος και το μετόχι της μονής Βατοπεδίου, με τις εκκλησίες του Αγίου Νικολάου και της Παναγίας της Παντάνασσας στη λίμνη Βιστωνίδα. Λίγο πριν περάσουμε την ξύλινη γέφυρα, που ενώνει τον κεντρικό δρόμο με τα δύο μικρονήσια, αναγκάστηκα να επιστρέψω στο αυτοκινούμενο για να αφήσω το τρίποδο, καθώς ο φύλακας με ενημέρωσε ότι επιτρέπεται μεν η φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση, απαγορεύεται όμως το τρίποδο!
Κόλλημα κι' εδώ με τα σταθερά πλάνα και τους "επαγγελματίες", όπως ακριβώς συμβαίνει και στους αρχαιολογικούς χώρους. Έχουν, για κάποιο λόγο, οι αρμόδιοι συνδέσει το τρίποδο με τα σταθερά πλάνα, λες και μόνο ο επαγγελματίας έχει δικαίωμα και μπορεί να τραβήξει σταθερά πλάνα! Λες και τα κουνημένα πλάνα θα προβάλλουν καλύτερα - αν είναι δυνατόν - ένα τοπίο ή έναν αρχαιολογικό χώρο! Μπορεί πάντως να υπάρχει ευαισθησία στα τρίποδα, τα απαγορευμένα όμως δίχτυα μεσινέζας, εδώ, κατ' εξαίρεσιν, επιτρέπονται. Κράτος εν κράτει είναι άλλωστε το ιερατείο, ό,τι θέλει κάνει.