Δύσκολες εποχές, ψυχοφθόρες. Κι' εγώ βαρέθηκα πια να "ζητιανεύω", δεξιά κι' αριστερά, για ένα δανεικό φουσκωτό. Ο Γκολφινόπουλος μου παραχώρησε στην αρχή ένα επτάμετρο "Scanner", αλλά πρόλαβα να πάω μ' αυτό μόνο μέχρι το Αγκίστρι, σ' εκείνη την αλησμόνητη "πλωτή συναυλία" με τα μέλη του τότε "Rib and Sea forum". Για κάποιον "ανεξήγητο" λόγο η συνεργασία μου με τον Γκολφινόπουλο διεκόπη λίγο μετά το "Rib Test" του 2009. Ο Σταυρουλάκης μου διέθεσε στη συνέχεια το "Skipper 6.80", αλλά δεν πρόλαβα να κάνω μ' αυτό παρά ένα και μόνο ταξίδι! Τότε που το παρέλαβα στα Χανιά και το έφερα μέσω Μήλου στην Ανάβυσσο. Λίγο αργότερα, πουλήθηκε. Μετά κλείστηκε η συμφωνία για κάποια ταξιδιωτικά, με σκάφη "4U", αλλά κι' αυτή είχε άδοξο τέλος αφού η οικονομική κατάσταση επιδεινώθηκε και δεν υπήρχαν τα περιθώρια για τέτοιου είδους "πολυτέλειες". Πρόλαβαν πάντως να πραγματοποιηθούν δύο ταξίδια. Ένα στη Γαύδο και ένα στα Αντικύθηρα. Απ' την άλλη είμαι και "κολλημένος" με κάποια πράγματα. Δεν θέλω, ας πούμε, να δημοσιεύω στο "Rib and Sea" τα δεκάδες ταξιδιωτικά που έχω κάνει κατά την διάρκεια των τριάντα τουλάχιστον τελευταίων χρόνων και έχουν δημοσιευτεί στο παρελθόν σε άλλα έντυπα.
Ένας ακόμη δύσκολος χειμώνας βρίσκεται ante portas, κι' εμείς αναγκαζόμαστε να αναμασάμε, και πάλι, τα ίδια και τα ίδια. Αντί να ασχολούμαστε με τη θηλειά που έχει τυλίξει στον λαιμό μας η Τρόϊκα, το Δ.Ν.Τ. και τα εγχώρια και αλλοδαπά τσιράκια τους, ασχολούμαστε με έναν εκδότη που δεν λέει να ηρεμήσει. Ελπίζω πάντως ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που, εγώ τουλάχιστον, ασχολούμαι με τον εκδότη του περιοδικού "Φουσκωτό" κ. Δημ. Παπανδρέου. Και αυτό αφορά, βεβαίως, τη χρήση του 2010, γιατί του χρόνου κανείς δεν ξέρει. Ο κ. Παπανδρέου είναι, άλλωστε, τόσο απρόβλεπτος, ώστε τίποτε δεν αποκλείεται. Δεν πέρασαν λοιπόν ούτε δύο ημέρες από την πρόσφατη καταδίκη του σε φυλάκιση δέκα μηνών για συκοφαντική δυσφήμισή μου δια του Τύπου (27.7.2010), και ο κ. Παπανδρέου ενημέρωσε στις 29 Ιουλίου 2010, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αυτή τη φορά, τις εταιρείες του χώρου ότι στο εξής θα διαφημίζονται δωρεάν στο καινούργιο διαδικτυακό περιοδικό-blog που εγκαινίασε προσφάτως! Θα αναρωτηθείτε, ίσως. Και πού είναι το κακό; Θα σας εξηγήσω αμέσως.
Σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Κι' εκεί που καθόμουν χθες το βράδυ και έπαιζα με το τηλεκοντρόλ, λίγο προτού ο Μορφέας μου σφραγίσει τα μάτια, άκουσα τον Χαρδαβέλλα να προαναγγέλει, σαν ένα από τα θέματα της χθεσινής εκπομπής του στον "ALTER", την προγραμματιζόμενη από τον Οργανισμό "Παγκόσμια Ενορία της Αγίας Σοφίας" Θεία Λειτουργία στον επί πεντέμισυ αιώνες, εν ύπνω ευρισκόμενο, ιερό ναό της Αγίας Σοφίας στην Κων/πολη!
Από τον "Μακεδονικό Όμιλο Φουσκωτών Σκαφών" έλαβα το ακόλουθο Δελτίο Τύπου :
Ο "Μακεδονικός Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών", με οδηγό την αγάπη του για την θάλασσα, διοργανώνει για φιλανθρωπικούς σκοπούς, για 18η χρονιά, την Κυριακή 10 Οκτωβρίου και ώρα 08.00, τον 18ο διαγωνισμό ψαρέματος "GAME FISHING 2010", συρτής ανοικτής θαλάσσης, στη θαλάσσια περιοχή Παλιουρίου Χαλκιδικής και σε ακτίνα 10 ν.μ. από το camping Παλιουρίου. Τα αλιεύματα θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Πολυγύρου.
Θα σας υπενθυμίσω ότι στις 9 Μαίου 2010 είχε δημοσιευτεί στο "Rib and Sea" η είδηση ότι ο Οργανισμός "Παγκόσμια Ενορία της Αγ. Σοφίας" επρόκειτο να πραγματοποιήσει στις 17 Σεπτεμβρίου Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό της Αγίας Σοφίας, στην Κωνσταντινούπολη, η οποία λειτουργεί σήμερα σαν μουσείο http://www.ribandsea.com/articles/347-2010-05-09-14-53-52.html
ΝΕΟΙ ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ : F300B - F250D - F225F - F70A
Επαναστατική Τεχνολογία για ελαφρύτερους και οικονομικότερους 4-χρονους κινητήρες.
Τα τελευταία χρόνια δεν διαβάζουμε συχνά για νέες τεχνολογίες και μεγάλες επενδύσεις στον χώρο των εξωλεμβίων κινητήρων. Η πιο πρόσφατη, ήταν και πάλι από τη Yamaha με την εμφάνιση της μοναδικής σε δύναμη F350Α. Ο Ιάπωνας γίγαντας της Hamamatsu αποφάσισε και πάλι να ανεβάσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα νέο επίπεδο. Μετά από 3 χρόνια συνεχούς έρευνας και δοκιμών, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εξωλεμβίων κινητήρων στον κόσμο ανακοινώνει 4 ολοκαίνουργια μοντέλα νέας γενιάς και επαναστατικής τεχνολογίας στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία : F300B, F250D, F225F & F70A.