Με μια λαμπρή εναρκτήρια εκδήλωση άνοιξε χθες τις πύλες του για το κοινό το 16th EAST MED YACHT SHOW-Marina Zeas 2017. Την έκθεση εγκαινίασαν ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Κύριος Παναγιώτης Κουρουμπλής, η Περιφερειάρχης Αττικής Κυρία Ειρήνη Δούρου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κύριος Δημήτρης Τρυφωνόπουλος εκ μέρους του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά Κύριος Γεώργιος Δαβάκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού Κύριος Αντώνης Στελλιάτος και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Κύριος Γιώργος Κολλίντζας.
Η ANEK LINES, φιλοξένησε, σήμερα (5/5), στο Συνεδριακό Κέντρο της εταιρείας στα Χανιά, τον παγκοσμίου φήμης ωκεανογράφο-ερευνητή, Fabien Cousteau, που μίλησε σχετικά με την ανάγκη αφύπνισης, διάσωσης και διαφύλαξης του θαλάσσιου οικοσυστήματος.
Ο Fabien Cousteau, εγγονός του πρωτοπόρου Jacque Yves Cousteau, έχει ιδρύσει από το 2016, τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Κέντρο Μάθησης Ωκεανών του Fabien Cousteau» (Fabien Cousteau Ocean Learning Center-OLC), με στόχο την προστασία των παγκόσμιων θαλασσών.
Του Ελευθέριου Ρήνου.
Ένας νεαρός μαθητής από την Ηλεία χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας, για να περπατήσει και πάλι μετά από την αυτοκτονία του πατέρα του και μετά από δύο ακρωτηριασμούς στο δεξί του πόδι. Ας δείξουμε για ακόμη μια φορά γιατί η ελληνική κοινωνία διαφέρει και θα επιβιώσει από την κρίση.
Σήμερα συζητούσα με έναν φίλο, ο οποίος μου θύμισε μια φράση που βρίσκεται στα χείλη όλων των ασθενών «γιατρέ μακάρι να μπορούσα να ξυπνήσω το πρωί και να βλέπω 100% και δεν θέλω άλλο τίποτα στη ζωή μου». Όπως λέει ο συνήθως θυμόσοφος λαός μας «η υγεία πάνω από όλα», αν και μέσα στην κρίση πολλοί συνάνθρωποί μας παραμελούν την υγεία τους, για να ανταπεξέλθουν στην οικονομική κρίση. Μια πολύ σκληρή ιστορία που θα σπάσει τη γυάλα, στην οποία ο καθένας πλέον φυλακίζει τα συναισθήματά του, έρχεται από την Ηλεία και αφορά έναν 16χρονο μαθητή του Δήμου Ήλιδας. Πρόκειται για μια σειρά γεγονότων που θυμίζουν έντονα το ιστορικό αρχαίας τραγωδίας.
Κείμενο - φωτογραφίες - βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Στη μνήμη δύο φίλων που έφυγαν πρόωρα απ' τη ζωή. Του Τάσου Μύλλερ, που λάτρευε τους φάρους, και του Πολύδωρου Κοκκονά, που έχασε Μεγάλη Τετάρτη τη μάχη με τον θάνατο. Το έμαθα την ώρα που περπατούσα στο μονοπάτι που οδηγεί στον φάρο Μουδαρίου.
Επιβιβαστήκαμε στο "Βιτσέντζος Κορνάρος", με το αυτοκινούμενο και το "παπί" και με προορισμό ένα... προάστειο του Πειραιά. Τα Κύθηρα! Όχι, δεν με κτύπησε κατακούτελα η ξαφνική ζέστη, ξέρω τι λέω. Αν λοιπόν δεν γνωρίζατε ότι το Τσιρίγο ανήκει διοικητικώς στον Νομό Πειραιώς, μάθετέ το τώρα! Είναι άλλο ένα από τα πολλά περίεργα και ανεξήγητα που συμβαίνουν στη χώρα μας. Αν βεβαίως ρωτήσεις τους ντόπιους, ποια είναι η γνώμη τους που το νησί τους ανήκει διοικητικώς στον νομό Πειραιώς, θα σου απαντήσουν ότι σε αρκετές περιπτώσεις αυτό τους βγήκε σε καλό. Γιατί; Γιατί τα κονδύλια, για έργα που έπρεπε να γίνουν στο νησί, εγκρίθηκαν πιο εύκολα!
Τα βρήκαμε λοιπόν τα Κύθηρα, χάρις και στον καπετάνιο τού "Βιτσέντζος Κορνάρος" Νίκο Ξυλογιαννόπουλο, ο οποίος έκανε ό,τι περνούσε απ' το χέρι του για να κάνει το οκτάωρο ταξίδι μας μέχρι το Τσιρίγο πιο άνετο και ευχάριστο. Αποβιβαστήκαμε δύο ώρες μετά τα μεσάνυχτα στο Διακόφτι και αναζητήσαμε ένα κατάλληλο χώρο στάθμευσης για να κοιμηθούμε μέχρι να ξημερώσει. Το άλλο πρωί δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν κατεβάσαμε τα σκίαστρα των παράθυρων του αυτοκινούμενου. Μια εκπληκτική αμμουδιά και μια θάλασσα, σε χρώμα τυρκουάζ, που μας θύμισε τον Σίμο της Ελαφονήσου και τ' Αρμάθια της Κάσου! Μια "πισίνα" που όμοιά της δεν είδαμε σε ολόκληρο το Τσιρίγο!
Διαβάστε την συνέχεια του ταξιδιωτικού και δείτε το σχετικό βίντεο εδώ : http://www.followjoseph.com/index.php/taksidia/6-pasxa-sto-tsirigo-kythira
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
[Ρungalows: «για τα μειωμένα φορολογικά έσοδα ευθύνεται ο τυροπιτάς που δεν κόβει απόδειξη»].
Συνέχεια εκ του προηγουμένου
http://www.ribandsea.com/articles/2978-pos-to-pame
Αντιγράφω από γνωστό blog [με πεζά]
http://makpress.blogspot.gr/2017/05/blog-post_51.html
Και σχολιάζω [με κεφαλαία].
Άρθρο 93 του Συντάγματος.
2. Οι συνεδριάσεις κάθε δικαστηρίου είναι δημόσιες, εκτός αν το δικαστήριο κρίνει με απόφασή του ότι η δημοσιότητα πρόκειται να είναι επιβλαβής στα χρηστά ήθη ή ότι συντρέχουν ειδικοί λόγοι προστασίας της ιδιωτικής ή οικογενειακής ζωής των διαδίκων.
3. Κάθε δικαστική απόφαση πρέπει να είναι ειδικά και εμπεριστατωμένα αιτιολογημένη και απαγγέλλεται σε δημόσια συνεδρίαση.
Πιστό στο καλοκαιρινό του ραντεβού με τους επιβάτες της ΑΝΕΚ LINES, το εταιρικό περιοδικό ANEKORAMA «ταξιδεύει» και πάλι στις γραμμές του Αιγαίου και της Αδριατικής, αυτή τη φορά με επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια ANEK LINES.
Το «ΑΝΕΚΟRAMA» είναι το κρητικό περιοδικό με το μεγαλύτερο τιράζ (100.000 αντίτυπα) και φιλοδοξεί να σας κρατάει καλή παρέα όχι μόνο εν πλω αλλά και μετά - ή πριν - το ταξίδι σας. Ενδεικτικά, η ύλη του περιλαμβάνει θέματα lifestyle, διακοπών, ταξιδιών και εξορμήσεων, αγορών, ψυχαγωγίας, υγείας, διατροφής κ.λπ., ενώ δεν λείπουν οι προσωπικές συνεντεύξεις, τα θέματα γενικής πληροφόρησης και οι απαραίτητες σελίδες παρουσίασης θεμάτων της ΑΝΕΚ LINES.
http://web.anek.gr/portal/page/portal/ANEK_prod/Media_Center/Anekorama
Μία άλλη πλευρά του δημάρχου Γιάννη Κωνσταντάτου θα αναδειχθεί για τέταρτη φορά στο Πολιτιστικό Κέντρο της Αργυρούπολης “Μίκης Θεοδωράκης” (Λεωφόρος Κύπρου 68). Η συγγραφική, αν και ο ίδιος δεν θεωρεί τον εαυτό του συγγραφέα.
Στις 6 Μαΐου στις 7 το απόγευμα, θα γίνει η παρουσίαση του τέταρτου βιβλίου του με τίτλο “Ο Αγριάνθρωπος”, που κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Καλέντη.
Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα που διαδραματίζεται παράλληλα σε δύο εποχές, την δεκαετία του ’80 με την εκλογή του Ανδρέα Παπανδρέου και την "Αλλαγή", αλλά και στο σήμερα, στην εποχή της κρίσης και των μνημονίων. Έχουν άραγε σχέση μεταξύ τους οι δύο αυτές παράλληλες ιστορίες, οι πρωταγωνιστές και τα πάθη τους;
Του Δημήτρη Νατσιού (δάσκαλος στο Κιλκίς).
«Τ΄αγγειά γινήκαν θυμιατά
και τα σκατά λιβάνι
οι γύφτοι γίναν δήμαρχοι
κι οι κλέφτες καπετάνιοι».
[Γ. Σουρής]
Γυρίζεις σαν άνθρωπος το μεσημέρι, το βράδυ στο σπίτι σου. Λαχταράς την γαλήνη, την θαλπωρή, την ανάπαυση του ιδιωτικού σου κάστρου. Καταπώς συνηθίζεται, μαζί με τους οικείους, σε «υποδέχεται» το ανύστακτο και ακάματο τηλεοπτικό μάτι. Συν γυναιξί και τέκνοις στυλώνεις, ασυναίσθητα, το βλέμμα σου στο μεσημεριανό – βραδινό πρόγραμμα των καναλιών. (Οι δημοσκοπικές έρευνες κατατάσσουν την μεσημεριανή ζώνη, σ’ αυτήν με τις υψηλότερες θεαματικότητες). Την ώρα, λοιπόν, της ευλογημένης οικογενειακής σύναξης, επιλέγουν οι κερδέμποροι του θεάματος για να προβληθεί ό,τι ευτελές και βορβορώδες κυκλοφορεί στην ελληνική τηλεόραση. Όλα σχεδόν τα ιδιωτικά κανάλια, μιμούμενα φτηνιάρικες, κουτσομπολίστικες «αμερικανιές» (εκπομπές), ανέλαβαν εργολαβικά να παιδαγωγήσουν την ελληνική οικογένεια στην χυδαιότητα και την προστυχιά. Το σκηνικό ίδιο και απαράλλαχτο παντού. Μία παρουσιάστρια-εμπόρευμα γυναικείο, οπισθοτεταμένο και ημίγυμνο, για να θωπεύει τις καταχωνιασμένες φαντασιώσεις των απανταχού στερημένων, πλαισιωμένη από ένα παρδαλό ανθρώπινο συνονθύλευμα.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Ήταν 21.05.2012 στο Παρίσι. Μία εβδομάδα μετά την ορκωμοσία του νέου Προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας Francois Hollande, ο οποίος δεν δέχθηκε τον Αλέξη Τσίπρα, τότε επί κεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ του 16,78% [μια ανάσα από τη ΝΔ του 18,85%] των εκλογών τής 06.05.2012, επειδή το πρωτόκολο προέβλεπε συναντήσεις του Προέδρου μόνον με Αρχηγούς κρατών. Εθίγη ο επί κεφαλής, που έκανε βόλτες ανά τας Ευρώπας με τον αέρα του οσονούπω πρωθυπουργού, και αναφέρθηκε, ως μη έδει, στον νέο Πρόεδρο υποτιμητικά λέγοντας ότι «είναι δικαίωμά του να δέχεται με βάση το πρωτόκολλο να συναντήσει αρχηγούς κρατών, αλλά θα πρέπει και ο ίδιος να γνωρίζει ότι πολύ γρήγορα θα κληθεί να απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα και κυρίως εάν αυτά που έλεγε προεκλογικά θα ισχύουν και μετεκλογικά». Και χαμογελώντας, λες και έπαιζε τάβλι με την παρέα μη συναισθανόμενος τις ευθύνες που του επεφύλασσε η δεύτερη θέση στις επιλογές του ελληνικού λαού, συνέχισε: «Διότι, εάν ο γαλλικός λαός έστειλε τον Νικολά Σαρκοζί να κάνει διακοπές στο Μαρόκο, τον έστειλε όχι για να αντικατασταθεί από κάποιον που ακολουθεί την ίδια πολιτική, αλλά κάποιον που θα την αλλάξει. Ο Francois Hollande γνωρίζει ότι δεν πρέπει να αθετήσει τις υποσχέσεις του, διαφορετικά θα γίνει ένας «Ολαντρέου» και θα κινδυνεύει να έχει την εξέλιξη που είχαμε και στην Ελλάδα».
Ένα σύστημα που ρυθμίζει αυτόματα το τριμ της μηχανής έχει κατασκευάσει η Mercury και προωθεί στην ελληνική αγορά η «Ζώης Ευσταθίου».
Πρόκειται για το Active Trim, ένα τεχνολογικό επίτευγμα που χάρη στο πατενταρισμένο σύστημα με ενσωματωμένο GPS παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε σκάφος να πετύχει την ιδανική πλεύση με την υψηλότερη ταχύτητα και την μικρότερη κατανάλωση.
Προσιτό οικονομικά, το Αctive Τrim, αποτελεί σημαντικό εφόδιο για όλους τους χειριστές ταχυπλόων, καθώς βρίσκει, διορθώνει και προσδιορίζει κάθε στιγμή με ακρίβεια, την σωστή γωνία κλίσης του κινητήρα (τριμ) όταν ταξιδεύει το σκάφος.