Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Κατ’ αρχήν συμφωνία, λοιπόν, στο γιδογκρούπ. Πανηγυρίζει η κυβέρνηση, αφού δεν θα χάσει την εξουσία, παρά την επιθυμία των ανάλγητων σκοτεινών κέντρων που δεν γουστάρουν μια αριστερή [λέμε και καμμιά μ..] κυβέρνηση. Τη λοιδορεί η αντιπολίτευση για τα νέα μέτρα που έρχονται, τα οποία αυτή θα καταψηφίσει, αλλά θα εφαρμόσει, αν γίνει κυβέρνηση. Νέες περικοπές στις συντάξεις και αύξηση των φόρων στους ανήμπορους προκαλούν δυσφορία στην πλειονότητα του λαού. Όμως, το αδιαχώρητο στους πασχαλινούς προορισμούς δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Ούτε τα διόδια τρομάζουν τους έχοντες εκδρομείς.
Το staff level agreement, που θα ΄λεγε και ο Λένιν, επετεύχθη. Τα κόκκαλα του Φιντέλ τρίζουν, αλλά ο Μαδούρο στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον αντάρτη της Ευρώπης που αντιστέκεται στις αγορές και δεν δέχεται να πέσει το αφορολόγητο ούτε ένα σεντ κάτω από τα € 5.600, ενώ ήταν € 9.600. Αυτοί οι δανειστές είναι αχόρταγοι. Δεν τους έφταναν τα 400.000 σεντ που έπεσε το αφορολόγητο, ήθελαν 400.001.
Του Θάνου Τζήμερου.
Μια καλοκαιρινή μέρα του 2009, η Αζίγια Νορήν 38 χρονών τότε, και μητέρα 5 παιδιών, δούλευε μαζί με άλλες γυναίκες στα χωράφια στην επαρχία Σεϊκουπούρα του Πακιστάν, όταν ο επιστάτης την έστειλε να φέρει νερό από ένα κοντινό πηγάδι. Κάποιες άλλες εργάτριες διαμαρτυρήθηκαν: εμείς δεν πίνουμε το νερό που θα μας φέρει μια ακάθαρτη! Βλέπετε, η Αζίγια Νορήν ήταν η μοναδική χριστιανή στο χωριό της και για τους μουσουλμάνους συγχωριανούς ήταν ακάθαρτη ως άπιστη, όπως λέει το Κοράνι. Κάτι απάντησε, κάτι της ανταπάντησαν και το περιστατικό έληξε εκεί.
Γυρνώντας στο χωριό κάποιος ενημέρωσε τον ιμάμη ότι η Αζίγια Νορήν μίλησε προσβλητικά για τον Προφήτη. Αυτός ανέβηκε στον μιναρέ και κάλεσε όλο το χωριό να τιμωρήσει την άπιστη. Μαζεύτηκε ο όχλος έξω από το σπίτι της με άγριες διαθέσεις και η οικογένειά της κάλεσε την αστυνομία. Αντί όμως η αστυνομία να την προστατέψει από το λιντζάρισμα, τη συνέλαβε. Οδηγήθηκε στο δικαστήριο και καταδικάστηκε σε θάνατο δι’ απαγχονισμού διότι... βλασφήμησε! Η οικογένειά της δεχόμενη απειλές αναγκάστηκε να φύγει από τη χώρα και έμεινε μόνη της η Αζίγια Νορήν, γνωστή έκτοτε ως Αζία Μπίμπι (Asia Bibi) σε ένα κελί να περιμένει την εκτέλεση.
Αγαπητοί φίλοι,
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω, όμως, επειδή δεν έχω τη δυνατότητα να ενημερώσω έναν έναν τους δημότες του νησιού μας, θέλω να σας πω, όπως πάντα άλλωστε, την αλήθεια για το έγκλημα που έχει λάβει χώρα στο νησί μας την τελευταία εβδομάδα από τις πλημμύρες και μετά. Την Παρασκευή 1/4/2017 ζητήσαμε να συγκληθεί Έκτακτο Δημοτικό συμβούλιο για να συζητηθεί η κατάσταση που έχει επέλθει στο νησί μετά την πρόσφατη θεομηνία.
Χωρίς να θέλω να κουράσω με το τι ακριβώς ειπώθηκε κατά τη διάρκεια του συμβουλίου, σας λέω την πρόταση που κατέθεσα και η οποία ήταν ο Οικισμός του Αρβανιτοχωρίου και η Νότια πλευρά της Κάσου να κηρυχθούν σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης, να αναλάβει την Διοικητική διεκπεραίωση της υπόθεσης η Δημοτική Σύμβουλος κυρία Ιουλία Δασκαλάκη έτσι ώστε να κινητοποιηθεί ο Κρατικός Μηχανισμός και να βοηθηθούν άμεσα οι πληγείσες περιοχές. Αντ'αυτού δόθηκε μάχη από την Δημοτική Αρχή να μας πείσει ότι αυτό είναι λάθος (άκουσον άκουσον) και ότι η Δημοτική Αρχή έχει κάνει έγγραφα προς Περιφέρεια και Επαρχείο Καρπάθου- Κάσου ζητώντας βοήθεια.
Η ΑΝΕΚ LINES, φέτος, συμπληρώνει 50 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική και διεθνή ναυτιλία. Μια μακρά διαδρομή που χαρακτηρίζεται από τον επαγγελματισμό και εστιάζει στη δημιουργία μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για κάθε επιβάτη που επιλέγει κάποιο από τα πλοία της. Με σεβασμό στην κρητική παράδοση που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της και εγγύηση την αυθεντικότητα που διακρίνει τους ανθρώπους της, η ΑΝΕΚ LINES κάνει με σταθερά βήματα πράξη το όραμά της εδώ και πέντε δεκαετίες.
Όλα ξεκίνησαν στις 10 Απριλίου του 1967 όταν ένας φωτισμένος ιεράρχης, ο Μητροπολίτης Ειρηναίος Γαλανάκης, δύο καταξιωμένοι Χανιώτες οικονομολόγοι, ο Κώστας Αρχοντάκης και ο Γιάννης Τζαμαριουδάκης και εκατοντάδες απλοί άνθρωποι, έμποροι, υπάλληλοι, συνταξιούχοι και αγρότες ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα κοινό όραμα, διέθεσαν το υστέρημά τους για να “γεννηθεί” η ΑΝΕΚ. Ήταν η δυναμική απάντηση των Κρητικών στο αίτημα για εξυγίανση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της μεγαλονήσου με τον Πειραιά. Η ΑΝΕΚ ήταν η πρώτη εταιρεία λαϊκής βάσης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η "ΑΝΕΚ LINES" ανακοινώνει τα ημερήσια δρομολόγια των πλοίων της, στη γραμμή των Χανίων, κατά την διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας και της Εβδομάδας του Πάσχα.
Μεγ. Τετάρτη 12/4, Μεγ. Πέμπτη 13/4 και Τρίτη του Πάσχα 18/4
Αναχώρηση από Πειραιά 12.00
Αναχώρηση από Χανιά 10.00
Καθημερινές βραδινές αναχωρήσεις στις 22.00
Γράφει ο Μανώλης Α. Χριστουλάκης.
Ο Μάριος, ο μαθητής της Β΄ Λυκείου και εγγονός ενός φίλου και συμμαθητή μου στο Γυμνάσιο, με επισκεύτηκε για να μου ευχηθεί για τις επικείμενες γιορτές και βρήκε την ευκαιρία να μου παραπονεθεί λέγοντάς μου "θείε, είμαι πικραμένος γιατί δεν βρέθηκε κανένας να δώσει απαντήσεις στις απορίες μου, που είχα διατυπώσει στην προηγούμενη συνάντησή μας. Είναι τόσο ασήμαντα τα ερωτήματα ενός μαθητή, που δεν αξίζουν μιας απάντησης; Εγώ, θείε, θα συνεχίσω να διατυπώνω τις απορίες μου με την ελπίδα ότι κάποτε, κάποιος θα ενδιαφερθεί να δώσει απαντήσεις".
Με αυτό το σκεπτικό ο Μάριος άρχισε τις βασανιστικές, για μένα, απορίες του.
Γράφει ο Σωτήριος Καλαμίτσης.
Ομάδα καθηγητών υπό τον κ. Καρούμπαλο εξεπόνησαν σχέδιο για την αναθεώρηση του Συντάγματος, το οποίο και αυτοαποκαλείται προοδευτικό. Άρχισα να το μελετώ και ξεχώρισα σε πρώτη φάση δύο σημαντικά, κατ’ εμέ, σημεία.
Πρώτο σημείο: προτείνεται η κατάργηση της παραγράφου 3 του άρθρου 25 που ορίζει: «Η καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται». Δηλαδή, αν υιοθετηθεί η πρόταση, θα επιτρέπεται του λοιπού η άσκηση δικαιωμάτων καταχρηστικώς;
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Αρκούσε το αίτημα ενός συνδρομητή μου στο YouTube (Ιωάννης Τζιάσιος) για να ζητήσω από τον Λευτέρη Ρήνο, με την ευκαιρία της πρόσφατης παρουσίας του στην Αθήνα (για την εκδίκαση της μηνυτήριας αναφοράς του κατά του Σώρρα, του Καλογερόπουλου, του Μπαλαντίνα και της Χαραλάμπους), να κάνουμε μια σύντομη ανασκόπηση στο σύνδρομο "Σώρρα". Πώς και πότε δηλαδή εμφανίστηκε ο απίστευτος αυτός τύπος στο προσκήνιο, τι ισχυρίστηκε στην αρχή, προκειμένου να κερδίσει μερικά ευρώ στην υγειά των κορόϊδων που τον πίστεψαν, τι σκαρφίστηκε στη συνέχεια, με τις συναλλαγματικές του θεοπάλαβου Stephen Louis Wozny και τα καταπιστεύματα, και πώς κατέληξε σήμερα, την ώρα που προαλείφεται για πρωθυπουργός, να τον κυνηγά η αστυνομία για κακουργηματική υπεξαίρεση!
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Ο Κώστας Βιντιάδης υπήρξε πλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού. Σήμερα "απολαμβάνει" την κουτσουρεμένη σύνταξή του, από την πρώτη φορά "αριστερή" κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, κάνοντας συγχρόνως baby sitting στα δύο εγγονάκια του. Δεν ξεχνάει όμως τη μεγάλη αγάπη του για τις μινιατούρες : http://www.ribandsea.com/face/385-2010-06-19-10-32-29
http://www.ribandsea.com/face/386-2010-06-20-13-16-06
Χάρηκα ιδιαίτερα όταν μου τηλεφώνησε τις προάλλες για να μου πει ότι οι καινούργιες μινιατούρες του ήταν έτοιμες και με περίμεναν! Αυτή τη φορά τα μαγικά χέρια και η υπομονή του Κώστα αποτύπωσαν τα εργαλεία κάποιων επαγγελματιών της δεύτερης πατρίδας του στο Πορτ Σάϊδ της Αιγύπτου, τα επαγγέλματα των οποίων χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Πλανόδιοι ψήστες που έψηναν γλυκοπατάτες σε φορητά φουρνάκια, τσαγκάρηδες που έβαζαν σόλλες από ελαστικά αυτοκινήτων στα παπούτσια, λούστροι με τα κασελάκια τους, πλανόδιοι μικροπωλητές, τορναδόροι του ξύλου, ντελιβεράδες που μετέφεραν τα φαγητά στους πελάτες με το ποδήλατο! Μια ολόκληρη εποχή ζωντανεύει μέσα από τα χέρια και το ταλέντο του Κώστα Βιντιάδη και η βιντεοκάμερα, αν και μεγαλύτερη σε μέγεθος, αποδεικνύεται ότι είναι πολύ μικρή για να τα αναδείξει!
Ο Όμιλος Attica Group με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη απ' ευθείας δρομολογίων του Blue Star 2, από σήμερα Τρίτη 04 Απριλίου 2017, από τον Πειραιά στη Σάμο.
Το δημοφιλές και υπερσύγχρονο Blue Star 2, αναπτύσσει ταχύτητα 28 κόμβων, διαθέτει χωρητικότητα 1.854 επιβατών, 463 κρεβάτια σε 176 καμπίνες και γκαράζ για 780 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης ή 90 αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης & 140 φορτηγά οχήματα.
Το πλοίο διαθέτει εστιατόριο A la Carte, εστιατόριο Self-Service/Goody’s, 3 Flocafe Bars, κατάστημα δώρων και ειδών πρώτης ανάγκης, σαλόνια, καθίσματα αεροπορικού τύπου και όλες τις σύγχρονες ανέσεις για ένα άνετο, πολυτελές και ευχάριστο ταξίδι.