Προβληματισμένος με την απάντηση της Γραμματείας του Αρείου Πάγου, με την οποία μου ανακοινώθηκε σήμερα ότι η καταγγελία μου για το σοβαρό πρόβλημα εκλογιμότητας που είχε, κατά την άποψή μου, η Δήμαρχος Κάσου κυρία Μαίρη Σορώτου Τσανάκη, εστάλη στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου, τηλεφώνησα και πάλι στην Γραμματεία του Αρείου Πάγου προκειμένου να ρωτήσω γιατί η καταγγελία μου εστάλη στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου, αφού η τελευταία δεν έκανε τίποτε μέχρι τώρα προκειμένου να διερευνηθεί η αρχική καταγγελία μου με ημερομηνία 14 Μαίου 2014 http://www.ribandsea.com/waves/2146-o-areios-pagos-kinithike-amesa-stin-ypothesi-tis-dimarxou-kasou
Πληροφορήθηκα λοιπόν ότι την υπόθεση ανέλαβε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Αθ. Κατσιρώδης, ο οποίος με τη σειρά του την προώθησε την 21η Οκτωβρίου 2015 στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ρόδου με αριθμό 4743. Επικοινώνησα λοιπόν τηλεφωνικώς με τον κ. Κατσιρώδη και τον ρώτησα γιατί έστειλε και πάλι τον φάκελλο στη Ρόδο αφού η ομώνυμη Εισαγγελία δεν προχώρησε την υπόθεση. Ο κ. Κατσιρώδης μου συνέστησε να επικοινωνήσω με τον Εισαγγελέα Εφετών Ρόδου κ. Γεώργιο Κτιστάκη, να του εκθέσω τους προβληματισμούς μου και να του ζητήσω να παρακολουθήσει ο ίδιος την εξέλιξη της υπόθεσης. Αυτό ακριβώς έκανα και περιμένω τώρα την συνέχεια στο σίριαλ. Εξόχως κουραστική, τελικώς, υπόθεση το κυνήγι του αυτονόητου σ' αυτή τη χώρα...
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Την 21η Οκτωβρίου του 2015, διαπιστώνοντας την κωλυσιεργία της Εισαγγελέως Πρωτοδικών Ρόδου να εξετάσει την καταγγελία μου για το σοβαρό πρόβλημα εκλογιμότητας που θεωρώ ότι είχε η Δήμαρχος Κάσου κυρία Μαίρη Σορώτου Τσανάκη, υπέβαλλα την καταγγελία μου και στην σιδηρά Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κυρία Ευτέρπη Κουτζαμάνη: http://www.ribandsea.com/waves/2085-to-kolyma-eklogimotitas-tis-dimarxou-kasou-stin-eisaggelea-tou-areiou-pagou-kyria-e-koutzamani
Σημειωτέον ότι την αρχική καταγγελία μου είχα υποβάλλει στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρόδου κυρία Κυριακή Κλιάμπα την 7η Μαίου του 2014! http://www.ribandsea.com/waves/1733-dimarxos-pasi-thysia-as-einai-kai-me-maimoy-vevaiosi-monimou-katoikias
Η έκθεση θεσμός για τους λάτρεις της θάλασσας, το Ναυτικό Σαλόνι, θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2016 στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό και θα παρουσιάσει για ακόμη μια χρονιά ποικιλία ναυτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Η έκθεση με την πλούσια ιστορία της φέρνει για ακόμη μια διοργάνωσή της στο προσκήνιο έναν σημαντικό κλάδο της οικονομίας μας και παρουσιάζει Φουσκωτά, Ταχύπλοα, Πολυεστερικά, Βάρκες για ψάρεμα, Ιστιοπλοϊκά, Ενοικιάσεις σκαφών, Μηχανές θαλάσσης, Εξοπλισμό, εξαρτήματα, αξεσουάρ σκαφών, Ναυτιλιακά όργανα, Θαλάσσια σπορ, Καταδυτικό εξοπλισμό, Είδη αλιείας, Κλαδικές εκδόσεις.
Η έκθεση διοργανώνεται από τον ΣΕΚΑΠΛΑΣ – ΠΕΕΥ και την εταιρεία οργάνωσης εκθέσεων EXPO ONE.
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:
http://www.athensboatshow.gr/
Γιώτα Γεωργακοπούλου
EXPO ONE
2111.801.801
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Του Γιάννη Καραμιχάλη (Δικηγόρου παρ' Αρείω Πάγω).
Θέλω να κάνω μία εντελώς «δημοκρατική» πρόταση σχετικά με τις κινητοποιήσεις των δικηγόρων.
Επισημαίνω καταρχήν ότι ένας, μέσων εισοδημάτων δικηγόρος, φορολογείται πλέον με 84% επί του εισοδήματός του (40% φόρος εισοδήματος, 23% Φ.Π.Α., 20% εισφορά σε ασφαλιστικά ταμεία και 1 - 1,5% προμήθεια στις Τράπεζες από τη χρήση των καρτών με τις οποίες θα μας πληρώνουν οι πελάτες). Αν σου τύχει μία εξαιρετική (εργασιακά) χρονιά και καταφέρεις να δηλώσεις 100.000 ευρώ (σχεδόν αδύνατο) θα σου μείνουν 16.000 ευρώ, δηλαδή 1.300 ευρώ με τα οποία πρέπει να καλύψεις ενοίκιο σπιτιού, λογαριασμούς, τέλη κυκλοφορίας, φροντιστήρια παιδιών κλπ. Αν βγάλεις 20.000 - 30.000 ευρώ (μία συνήθης χρονιά) μάθε να ζεις με 200 ευρώ το μήνα. Παράλληλα βέβαια σου απαγορεύουν να κάνεις την οποιαδήποτε συμπληρωματική δουλειά γιατί είσαι άμισθος Δημόσιος Υπάλληλος (χωρίς προνόμια - μόνο με υποχρεώσεις). Σε καμία χώρα του κόσμου, και στις πιο απολίτιστες ακόμη δεν υπάρχει τέτοια ληστρική επιδρομή στα εισοδήματα των ελευθέρων επαγγελματιών (δηλαδή των στυλοβατών της πραγματικής οικονομίας).
Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Είναι πλέον κοινό μυστικό ότι στα διάφορα υπουργεία, όποια καρέκλα κι' αν σηκώσεις θα σε πνίξει μια αβάσταχτη δυσοσμία! Και δεν υπάρχει ίχνος προκατάληψης σ' αυτό μου το σχόλιο. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, θα αναφερθώ στο Υ.Ε.Ν., στην "Επιτροπή Εκδίκασης Ενστάσεων" του οποίου βρέθηκα σήμερα το πρωί προκειμένου να ενημερωθώ επί της ενστάσεως που υπέβαλε ο ιδιοκτήτης και πλοίαρχος του Ε/Γ-Τ/Ρ "KAΣΟΣ PRINCESS" Γιώργος Μανούσος, για την παράνομη, κατά την γνώμη αυτού και του δικηγόρου του κ. Μιχαήλ Μηνατσή, συμμετοχή στον διαγωνισμό για την γραμμή Κάσου-Καρπάθου, του Ε/Γ-Τ/Ρ "ΚΑΠΕΤΑΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ", νηολογίου Κω και ιδιοκτησίας του κ. Δημητρίου Ανθούλη.
Το αλίευσα στο διαδίκτυο, το βρήκα εξόχως χαλαρωτικό για τα τεντωμένα νεύρα μου, με όλα αυτά που βλέπω καθημερινά να λέγονται και να γίνονται από την πρώτη φορά "αριστερή" κυβέρνηση-θίασο του Αλέξη Τσίπρα, και το ανακυκλώνω, δεδομένου ότι συμπάσχω κι' εγώ με όλους αυτούς που χρωστούν στις τράπεζες, που χρωστούν στο Δημόσιο, που χρωστούν στα Ασφαλιστικά Ταμεία. Ιδού λοιπόν, αγαπητοί μου αναγνώστες, αγαπητοί μου συμπατριώτες. Μια αιτησούλα θα κάνετε μόνο και ο Σώρρας θα κάνει όλα αυτά τα χρέη σας παρελθόν! Μαζί και το χρέος της χώρας!
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
An offer you can’t refuse!
Η ιδέα είναι πως αφού τα 600 δις είναι κατατεθειμένα προς όφελος του ελληνικού δημοσίου και κάθε Έλληνα πολίτη ξεχωριστά, και αφού ο Σώρρας και η συμμορία του μπορούν να διαχειριστούν το παγκόσμιο καταπίστευμα, έρχονται να προσφέρουν στον κάθε πολίτη τη δυνατότητα να... ξεχρεώσει μέσω μεταβίβασης μέρους των δικαιωμάτων που του αναλογούν σε αυτούς τους θησαυρούς, στο ελληνικό κράτος. Με απλά λόγια: χρωστάτε 50.000 ευρώ στο ελληνικό κράτος; Του στέλνετε μια επιστολή και του λέτε πως μπορεί να εισπράξει αυτά τα λεφτά από τους προαναφερθέντες θησαυρούς, και... ξοφλάτε!
Μάλιστα, βάζουν και ένα ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα (δείτε την φωτογραφία).
Καταλάβατε; Στέλνεις μια επιστολή και ξεχρεώνεις για πάντα! Μηδέν χρέος, μηδέν υποχρεώσεις, πάνε και μνημόνια και λιτότητα, τα πάντα!
Ε, δεν θέλω να είμαι προσβλητικός, αλλά είναι πράγματι δυνατόν αυτή η απίστευτη απάτη να ξεγελάσει αρκετούς απηυδισμένους Έλληνες ψηφοφόρους (και τους πολλούς ψεκασμένους) και να βάλει αυτή τη συμμορία στη Βουλή.
Δεν είναι η πρώτη.
Συνέχεια από το προηγούμενο : http://www.ribandsea.com/travels/2059-i-kallipygos-stous-pente-okeanoys-paratherismos-stin-afstralia
Καθώς είχαμε περάσει ένα τετράμηνο καθηλωμένοι στο ίδιο μέρος, μας έπιασε πραγματική φούρια. Κουρδισμένοι απ’ όλες τις προετοιμασίες, ήμασταν πλέον πανέτοιμοι να σαλπάρουμε προς τα βόρεια. Εκτός από δυο ανούσια βροχερά χαμηλά βαρομετρικά, ο τελευταίος μήνας της κυκλωνικής περιόδου πέρασε ανώδυνα, σημαίνοντος ταυτόχρονα την έναρξη του νοτίου φθινοπώρου.
Για τις έσχατες λεπτομέρειες μεθορμίσαμε στο παράκτιο Μάνλεϊ. Αγκυροβολημένοι έξω από τη μεγάλη μαρίνα, προμηθευτήκαμε ό,τι έλειπε στ’ ατελείωτα τσεκ λιστ. Η Άννα Μαρία «ξέθαψε» σε μαγαζί μεταχειρισμένων ηλεκτρικών ειδών ένα φορητό ψυγειάκι αυτοκινήτου, μαζί μ’ ένα φορητό εκτυπωτή. Αναπάντεχα και πολύ φτηνά προστέθηκαν έτσι στις ανέσεις μας. Κρύο νερό και η ικανότητα να λαμβάνουμε τυπωμένους μετεωρολογικούς χάρτες.
Κείμενο - Φωτογραφίες - Βίντεο : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Μουσική : Γιώργος Ρήγος.
Αν και τα εισιτήρια για την δωρεάν μετάβασή μας στα Χανιά μας τα έδωσε η "ΑΝΕΚ LINES", εμείς επιβιβαστήκαμε στο "BLUE GALAXY" της "BLUE STAR FERRIES", που συνεργάζεται με την κρητική εταιρεία στη γραμμή της Κρήτης. Στο ταξίδι της επιστροφής βέβαια μας περίμενε στη Σούδα το εκπληκτικό "ΕΛΥΡΟΣ". Δεν ήταν η πρώτη φορά, άλλωστε, που έγινε αυτό. Την τελευταία φορά που ταξιδεύσαμε στην Ιταλία με εισιτήρια της "SUPERFAST FERRIES", στο ταξίδι του πηγαιμού επιβιβαστήκαμε στο "FORZA" και στην επιστροφή στο "OLYMPIC CHAMPION". Και τα δύο πλοία της "ΑΝΕΚ LINES"! Αυτά έχουν οι συνεργασίες.
Τις ίδιες αυτές ημέρες τις είχαμε περάσει στα Χανιά και το 2013, αλλά τότε ο καιρός μας είχε δείξει τα δόντια του! http://www.ribandsea.com/travels/1355-diimeri-xeimoniatiki-apodrasi-sta-xania Αυτή τη φορά όμως στα Χανιά μας περίμενε ο... Αύγουστος! Εκπληκτικές ημέρες, ηλιόλουστες, με αρκετούς να βολτάρουν και να πίνουν τον καφέ τους στις καφετέριες του Ενετικού λιμανιού και άλλους να παίζουν ρακέτες, να λιάζονται και να κολυμπούν στην παραλία της Νέας Χώρας!
Αν και φοβόμουν ότι θα συμβεί κάποια στιγμή ένα τέτοιο ατύχημα, δεν κρύβω ότι σοκαρίστηκα όταν διάβασα ότι ένας μηχανοκίνητος αετός (trike), λίγο πριν δύσει το 2015, έπεσε στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου χωρίς ευτυχώς να τραυματιστούν οι δύο επιβαίνοντες. Δεν θα αναφερθώ στο όνομα του κυβερνήτη, όπως άλλωστε επιμελώς και για ευνόητους λόγους το απέφυγαν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που δημοσιοποίησαν το συμβάν, γιατί δεν είναι το ζητούμενο αυτή τη στιγμή, μολονότι ο συγκεκριμένος πιλότος, "έμπειρος" θεωρητικώς, πετάει συχνά υπερεκτιμώντας τις δυνάμεις του και τις δυνατότητες του τροχοφόρου μηχανοκίνητου αετού του (υπάρχουν και αμφίβια), χωρίς να τηρεί στην πράξη τους κανόνες ασφαλούς πτήσης, τους οποίους ο ίδιος καλά γνωρίζει αλλά και διδάσκει : http://www.efenpress.gr/2015/12/trike.html
Έπεσε λοιπόν το trike στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου, κοντά στο αεροδρόμιο της τοπικής αερολέσχης, σε μια αναγκαστική προσγείωση που επιχείρησε να κάνει ο κυβερνήτης όταν "κράτησε" ο κινητήρας. Έτσι τουλάχιστον ανέφεραν τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης που δημοσιοποίησαν το ατύχημα, συμπληρώνοντας πως υπήρξε και κάποια, ανεπιθύμητη προφανώς, επαφή του ιπτάμενου με τα καλώδια της ΔΕΗ που περνούν πάνω απ' το κανάλι. Δεν θα μείνω στη βλάβη του κινητήρα και στα καλώδια της ΔΕΗ, ακόμη και αν υποτεθεί ότι κακώς αυτά περνούν πάνω απ' το κανάλι, γιατί το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, επικεντρώνεται στην επιμονή του συγκεκριμένου πιλότου να επιχειρεί πτήσεις σε χαμηλό ύψος πάνω απ' το νερό, ενώ το σκάφος του προορίζεται για γήϊνες μόνο προσγειώσεις.
Οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου συνέχισαν και την Πέμπτη να κατρακυλούν σε νέα χαμηλά επίπεδα, που είχαν πολλά χρόνια να σημειωθούν, καθώς η αυξανόμενη αστάθεια των κινεζικών χρηματιστηρίων και η περαιτέρω εξασθένηση του κινεζικού γιουάν προκάλεσαν ανησυχίες για μεγαλύτερη μείωση της ζήτησής του, εν μέσω μίας αυξανόμενης υπερβάλλουσας προσφοράς του. Πτωτικά κινούνται και οι τιμές των βιομηχανικών μετάλλων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal, η τιμή του αμερικανικού αργού μειώθηκε στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης στα 32,68 δολάρια το βαρέλι για παραδόσεις του Φεβρουαρίου, υποχωρώντας κατά 1,29 δολάρια. Η τιμή του μπρεντ, για παραδόσεις του Φεβρουαρίου μειώθηκε κατά 1,40 δολάρια το βαρέλι στα 32,83 δολάρια, στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων του Λονδίνου. Στην Ασία, η τιμή του μπρεντ κατρακύλησε 4,3% στα 32,78 δολάρια το βαρέλι, που είναι το χαμηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2004.