Rib and Sea

Το σωσίβιο, το quick stop και η ζώνη σώζουν ζωές

Ανάρτηση βίντεο στο άρθρο για το ιπτάμενο φουσκωτό.

Το βίντεο μιας από τις πολλές προβολές του ιπτάμενου φουσκωτού στην ελληνική τηλεόραση προσετέθη, ενδεικτικώς, στο σχετικό άρθρο http://www.ribandsea.com/boats/boatsshow/10-2009-01-28-17-16-24.html  Πρόκειται για την πρώην εκπομπή του Ανδρέα Μικρούτσικου στον τηλεοπτικό σταθμό του "Alpha" με τίτλο "αυτός μας έλειπε". 

Καλομελέτα κι' έρχεται...

Σύντομα κοντά μας!Πολλοί είναι αυτοί που άρχισαν πια να πιστεύουν ότι θα γυρίσουμε στις παλιές "καλές" εποχές. Με τη δραχμούλα μας, τα χαρτονομίσματα του πενηντάρικου, του κατοστάρικου, του πεντοχίλιαρου και τις υποτιμήσεις τους. Με αποτυπωμένες σ' αυτά τις φιγούρες σημαντικών ανθρώπων οι οποίοι άφησαν το στίγμα τους στην ιστορία αυτού του τόπου. Ανθρώπων οι οποίοι, με τη ζωή και τις πράξεις τους, πήραν στους ώμους τους την Ελλάδα και την σήκωσαν στους ουρανούς της οικονομικής ευμάρειας και του πολιτισμού. Καλομελέτα κι' έρχονται λοιπόν...

Το μνημόνιο του 1843 και οι "διαφορές" με το σήμερα.

(Αναλυτικά η ιστορία του μνημονίου του 1843, στα άρθρα του Τάκη Κατσιμάρδου στην "Ημερησία" 18, 23/9 και 2/10).

Διαβάστε τι έγινε στην ελληνική οικονομία το 1843, συγκρίνετέ το με το σήμερα και θα αντιληφθείτε τι συμβαίνει στην παγκόσμια και στην ελληνική ιστορία, ανεξαρτήτως εποχών, προσώπων και ονομάτων. Η σύγκριση, μόνο ανατριχίλα μπορεί να προκαλέσει. Έχουμε και λέμε:

Το καλοκαίρι του 1843, η Ελλάδα έπρεπε να καταβάλει στις τράπεζες της Ευρώπης τα τοκοχρεολύσια παλαιότερων δανείων που είχε πάρει η χώρα. Δυστυχώς τα λεφτά δεν είχαν πάει σε υποδομές, που θα βοηθούσαν την κατεστραμμένη ελληνική οικονομία, αλλά είχαν σπαταληθεί στους εμφυλίους της επανάστασης και στα λούσα του παλατιού και των Βαυαρών συμβούλων του στέμματος. (Σας θυμίζει τίποτα;)

Περισσότερα...

Τεχνικό Σεμινάριο MERCURY για τις Ειδ. Δυνάμεις.

Ο κ. Ιωάννης Παπαδόγιας μεταφέρει τις τεχνικές του γνώσεις στους άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων. Συνεχίζοντας  την πολυετή συνεργασία και υποστήριξη των Ειδικών Δυνάμεων Στρατού, η ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ διοργάνωσε και φέτος  Τεχνικό Σεμινάριο εξωλέμβιων κινητήρων MERCURY και MARINER. Το σεμινάριο διεξήχθη στο Καρλόβασι της Σάμου στις 10, 11 και 12 Νοεμβρίου 2010 στο 4ο ΕΤΕΘ και στις εγκαταστάσεις του Ν. Χριστινίδη, εξουσιοδοτημένου συνεργάτη και service της MERCURY. Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Ιωάννης Παπαδόγιας, Τεχνικός Διευθυντής της ΖΩΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Α.Ε.

Περισσότερα...

Πωλείται Verado 300

Πωλείται ολοκαίνουργια Verado 300 (στο κουτί της) συνοδεία υδραυλικού τιμονιού, προπέλλας και πλήρους εγγύησης αντιπροσωπείας.

Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση και τα τηλέφωνα του περιοδικού :

e mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ. : 210 9940977 - 6977 544446

Ε Π Ω Λ Η Θ Η

Βουλή των Ελλήνων. Ο "Ναός" της Δημοκρατίας.

Απόσπασμα από το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Ν. Βαφειάδη για τον "ναό" της Δημοκρατίας, τη Βουλή των Ελλήνων, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Καθημερινή" στις 26 Σεπτεμβρίου του 2010.

Βουλευτικές απολαβές και προνόµια.

• Το 2010 οι 300 της Βουλής θα μοιραστούν το ποσό των 42,5 εκατ. ευρώ.
• Ο µέσος όρος των μηνιαίων βουλευτικών αποδοχών ανέρχεται σε 10.000 ευρώ.
• Το 50% φορολογείται αυτοτελώς και το υπόλοιπο προστίθεται στα τυχόν άλλα εισοδήµατα.
• 35 εκατ. ευρώ θα µοιραστούν µέσα στο 2010 οι συνταξιούχοι βουλευτές ή οι σύζυγοι και οι άγαµες
θυγατέρες θανόντων βουλευτών.

Περισσότερα...

Μπάρα και στη γλίστρα του Φαληρικού Δέλτα!

Σχολιάζει, εμφανώς αγανακτισμένος, ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Η καινούργια μπάρα στη γλίστρα της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα. Οι μπάρες έγιναν πλέον καθημερινό φαινόμενο στη ζωή μας. Μπαίνουν παντού. Στους δρόμους, στις παραλίες, στις μαρίνες, στις γλίστρες. Σε λίγο θα μπουν και έξω απ' τα σπίτια μας! Η γλίστρα της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα δεν μπορούσε, συνεπώς, να αποτελέσει εξαίρεση. Ο Δήμος Καλλιθέας, στον οποίον έχει ανατεθεί η διαχείριση της μαρίνας του Φαληρικού Δέλτα (η διαχείριση δηλαδή της ακτής και το δημόσιο έργο  που κατασκευάστηκε με υπερτιμημένα τιμολόγια και με τα χρήματα του ελληνικού λαού), επαύξησε τα "μέτρα ασφαλείας" της γλίστρας στις ως άνω εγκαταστάσεις τοποθετώντας, εκτός απ' το φυλάκιο εισόδου και ηλεκτρονική μπάρα, αποκλείοντας έτσι την ελεύθερη πρόσβαση προς τη θάλασσα, παρ' όλες τις αντίθετες επιταγές του Συντάγματος και των νόμων! Αποκλείει, δηλαδή, την ελεύθερη πρόσβαση ποίων; Των απλών πολιτών, που δεν έχουν "μπάρμπα στην Κορώνη" και χρήματα για να αποκτήσουν μόνιμη θέση στη μαρίνα, αλλά έχουν την ατυχία να διαθέτουν ένα μικρό φουσκωτό σκάφος το οποίο χρειάζεται, για να πέσει στη θάλασσα, το αυτονόητο. Μια γλίστρα...

Περισσότερα...

Μια "πριγκήπισσα" ζωντανεύει το παλιό καρνάγιο της Κάσου.

Επιμέλεια - φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Το παρελθόν και το σήμερα συνυπάρχουν στο παλιό καρνάγιο της Βλυχάς. Την Κυριακή των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του 2010 επέλεξε ο Γιώργος Μανούσσος για να ρίξει την... Κασιώτισα "πριγκήπισσά" του στη θάλασσα. Δεν πρόκειται βεβαίως για αληθινή πριγκήπισσα, αλλά για μια πανέμορφη θαλαμηγό 25 μέτρων, με το όνομα "Kasos Princess", η οποία αρματώνεται εδώ και τέσσερα χρόνια σε ένα από τα παλιά και ανενεργά (απ' το 1912) καρνάγια της ακριτικής Κάσου. Ενός μαρτυρικού νησιού της Δωδεκανήσου, στο οποίο ζούσαν και ευημερούσαν άλλοτε 8.000 κάτοικοι αλλά, καθώς αυτό ξεχάστηκε από τις ελληνικές κυβερνήσεις, επιβιώνουν σήμερα σ' αυτό 850 μόνο ψυχές.

Περισσότερα...

Η Ιστορία της οικονομικής απάτης στην Ελλάδα.

Μου το έστειλαν και το ανεβάζω στο "Rib and Sea", αδιαφορώντας αν κάποιοι με κατηγορήσουν ότι εκτρέπω την ύλη του περιοδικού σε "λάθος" μονοπάτια. Αν όμως η χώρα αυτή, όπως ήδη διαφαίνεται, παραδοθεί στις ορέξεις αυτών που διαχειρίζονται τις τύχες της (ντόπιοι και ξένοι), τότε ούτε φουσκωτά θα έχουμε την δυνατότητα να αγοράζουμε, ούτε ελεύθερη θάλασσα να ταξιδεύουμε...

Η Ιστορία της οικονομικής απάτης στην Ελλάδα.

Η Χούντα παραδίδει το 1974 στον "Εθνάρχη" υγιές χρέος 330 εκατ. δραχμών (υγιές διότι, λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης, το χρέος εκείνο μπορούσε να εξοφληθεί). Ο "Εθνάρχης" μετατρέπει το χρέος, μετά από 7 χρόνια, σε 8 δις. Ο Ανδρέας κλείνει με δύο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών, μέσα σε μια νύχτα, και των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΪΚΗ ΠΑΤΡΑΪΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κλπ, κλπ, κλπ) και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται "EASY MONEY SYSTEM" σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ, που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιές αλλά δανεικό, με ασύλληπτους τόκους). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για πρώτη φορά η Ελλάδα να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει, βυθίζοντάς την πολύ περισσότερο στο DEBT BASE BANKING SYSTEM.

Περισσότερα...

Απολογισμός της Expo One για το 32ο Ναυτικό Σαλόνι.

Αθήνα, 4 Νοεμβρίου 2010

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ
32ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΘΗΝΩΝ 2010

Χιλιάδες επισκέπτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των εκθετών και διοργανωτών και έδωσαν δυναμικό παρόν, ενώ σημαντικό και άκρως ενθαρρυντικό ήταν το εμπορικό ενδιαφέρον αφήνοντας θετικά μηνύματα και διάχυτη αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου σε συνδυασμό και με τις πρόσφατες ευνοϊκές νομοθετικές ρυθμίσεις περί φόρου πολυτελείας και τεκμηρίων που αφορούν όλους τους κατόχους μικρομεσαίων σκαφών.

Περισσότερα...