Περίπου 5 χιλιόμετρα έξω από τα Χανιά, ανάμεσα στη Σούδα και την Τσικαλαριά, στα παλιά εργαστήρια κατασκευής τσικαλιών, βρίσκεται το Καλλιτεχνικό Χωριό της Κρήτης, Βερέκυνθος. Οι κάτοικοι του ζουν από την τέχνη τους και αναζητούν νέους χειροτέχνες να γεμίσουν τα 10 άδεια από τα 35 εργαστήρια του χωριού.
Ο Βερέκυνθος, σύμφωνα με τη μυθολογία, ήταν το βουνό όπου ζούσαν και λατρεύονταν οι Ιδαίοι Δάκτυλοι, γιοί του Δία και προστάτες των τεχνών που ήρθαν για να διδάξουν τις πανάρχαιες τέχνες της Μεταλλουργίας, της Κεραμικής, της Υαλουργίας και της Υφαντικής στους ανθρώπους.
Τα τελευταία, 15 χρόνια, στην περιοχή, λειτουργεί μία πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα κοινωνία καλλιτεχνών, οι οποίοι αναδεικνύουν τις τέχνες που είναι συνυφασμένες με τη ζωή και τον πολιτισμό του Κρητικού λαού.
Μετάφραση : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Όταν η Olga Shevelevich άκουσε πριν από έξι χρόνια την πεντάχρονη Alisa Sadikova να παίζει άρπα, κατάλαβε ότι βρισκόταν μπροστά σε κάτι εξωπραγματικό. Ήταν η πρώτη φορά που το νεαρό κορίτσι κρατούσε στα χέρια του ένα μουσικό όργανο και έπαιξε ένα μουσικό κομμάτι που η Shevelevich, μια αρπίστρια και φίλη της οικογένειας, της έμαθε εκείνη ακριβώς την στιγμή.
"Ένοιωσα δέος", λέει η Shevelevich, που είναι σήμερα μία από τις δασκάλες μουσικής της Sadikova. "Νοιώθω ακόμη δέος κάθε φορά που την ακούω να παίζει. Μόνο μια ιδιοφυία μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Sadikova".
Η Sadikova, που είναι σήμερα στην ηλικία των 11, εκπαιδεύεται στο Ωδείο της Αγίας Πετρούπολης, στη Ρωσία. Σε ηλικία επτά ετών έπαιξε στο Carnegie Hall. Όταν ερωτήθηκε τι της αρέσει περισσότερο στην άρπα, η Sadikova απάντησε : "Όλα. Είναι το πιο απαλό και πιο όμορφο μουσικό όργανο".
Του Ελευθέριου Ρήνου.
Ερευνώντας την υπόθεση του Αρτέμη Σώρρα και των φανατικών υποστηρικτών του, δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι στο νησί στο οποίο γεννήθηκα θα μπορούσαν να υπάρχουν τόσο τυφλωμένοι άνθρωποι, που να πιστεύουν σε τέτοιες διεθνείς και εγχώριες απάτες. Θεωρούσα πως ειδικά στη Ρόδο, οι επαφές μέσω του τουρισμού, ο εφαρμοσμένος διεθνισμός και ο υψηλός επαγγελματισμός των συμπολιτών μου δεν άφηναν περιθώρια για τέτοιες κομπίνες. Μιλώντας με φίλους σε ολόκληρο τον κόσμο, περηφανευόμουν πως «οι Ροδίτες δεν μασάμε από τέτοια κόλπα». Και όμως διαψεύστηκα.
Αυτό που σίγουρα δεν περίμενα είναι το Δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο να παρουσιάζεται σε βίντεο στο διαδίκτυο (https://youtu.be/-t6BMeXLYZI) και να φαίνεται ότι συναινεί στις ερωτήσεις οπαδών του Σώρρα για τα «καταπιστεύματα». Θα περίμενα από το Δήμαρχο ενός από τα μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας να μην πέφτει θύμα του κάθε «εισπράκτορα εισφορών», που θα χρησιμοποιήσει την εικόνα του Δημάρχου για να πείσει ακόμη περισσότερα θύματα.
Πηγή : http://www.zoikonstantopoulou.gr/interviews/articles/item/pws-kai-giati-egina-proedros-ths-voulhs
Η παρούσα ανάρτηση αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης (31/1/2016) και αναπόσπαστο τμήμα εκείνων που θεωρώ απαραίτητο να κατατεθούν δημόσια και υπεύθυνα για την ιστορική περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2015, ως κομμάτι της ιστορίας.
Η πολιτική πρέπει να κινείται στο φως, ενώπιον των πολιτών, όχι στα σκοτάδια της διαπλοκής και των μηχανορραφιών. Είναι δεδομένο ότι η αλήθεια, η διαφάνεια και η δικαιοσύνη ενοχλούν και δυσκολεύουν τα σχέδια όσων επιθυμούν να αποφασίζουν για τους λαούς ερήμην τους και να πλουτίζουν και να ωφελούνται στην πλάτη τους.
Ένα χρόνο μετά την εκλογή μου στη θέση της Προέδρου της Βουλής (6/2/2015), από όπου υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις την εντολή που ο ελληνικός λαός έδωσε στις 25/1/2015 και ανατρέχοντας στα γεγονότα που οδήγησαν στην αποκρυστάλλωση της προδοσίας τον περασμένο Ιούλιο, αλλά και σε όσα ακολούθησαν και εξακολουθούν να εκτυλίσσονται, θεωρώ καίριας σημασίας την δημοσιοποίηση του τρόπου με τον οποίο μου προτάθηκε η Προεδρία της Βουλής, των λόγων για τους οποίους συμπεραίνω ότι μου προτάθηκε αυτή η θέση και των προβλημάτων που δημιούργησε η εκ μέρους μου άσκηση των καθηκόντων μου στην εκ μέρους του Α. Τσίπρα προμελετημένη, όπως αποδείχθηκε, καταστρατήγηση της λαϊκής ετυμηγορίας:
Γράφει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Πολύς θόρυβος έχει δημιουργηθεί και πολύ μελάνι έχει χυθεί από τότε που για πρώτη φορά ο Ταρζάν της "ενημέρωσης" (sic) έβγαλε στον αέρα τον Πέτρο Ζωγράφο. Τόσο οι θαυμαστές όσο και οι επικριτές του σχολίασαν στο διαδίκτυο, με το θερμόμετρο να ανεβαίνει επικίνδυνα όταν κάποιοι εκφράστηκαν με όχι και τόσο κολακευτικά λόγια για τον ερευνητή. Από την άλλη, ο Μιχάλης Καλογεράκης αναφέρθηκε στις πολλές ανακρίβειες που, κατά την άποψή του, βγήκαν από τα χείλη του "συναδέλφου" του, κατά την διάρκεια αυτών των εκπομπών, αλλά και στην περίεργη σιωπή των επιστημόνων οι οποίοι παρευρίσκοντο στα πειράματα του Πέτρου Ζωγράφου.
Την ΑΝΕΚ LINES επέλεξαν για ακόμη μία χρονιά τα κορυφαία κρητικά σωματεία της ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΕΝΩΣΕΩΣ και της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ (ΠΟΚΣ) για τις μεγάλες ετήσιες εκδηλώσεις τους.
Έτσι, και φέτος εκατοντάδες Κρήτες και φίλοι της Κρήτης, έδωσαν ραντεβού στην καρδιά του χειμώνα στο πλοίο «ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» της ΑΝΕΚ LINES, όπου φιλοξένησε με μεγάλη επιτυχία την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Παγκρητίου, στις 17/1, και της ΠΟΚΣ, στις 31/1, αντίστοιχα.
Η ανθρωπιά και το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο ταξίδεψαν και φέτος με την ANEK LINES με προορισμό την 10η Εθελοντική Αιμοδοσία που διοργανώθηκε στις 27/1, στα Κεντρικά Γραφεία της εταιρείας, στα Χανιά, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών «Ο Άγιος Ιωάννης» και το Γενικό Νοσοκομείο Χανίων .
Παράλληλα για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε δειγματοληψία για τη Δωρεά Μυελού των Οστών, σε συνεργασία με το Σύλλογο «Ορίζοντα».
Πλήθος εθελοντών, ευαισθητοποιημένων πολιτών αλλά και εργαζομένων της ΑΝΕΚ LINES, έδωσαν ελπίδα και ζωή με την εθελοντική συμμετοχή τους που είχε ως αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν σχεδόν 40 μονάδες αίματος και δείγματος μυελού των οστών.
Με τον ταξίαρχο ε.α. κ. Στέργιο Σμυρλή γνωριστήκαμε πριν από αρκετούς μήνες. Ήρθαμε πιο κοντά μετά την περιπετειώδη εκείνη παρουσία μου στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο και την προσπάθειά μου να καταγράψω με την βιντεοκάμερα την ακροαματική διαδικασία της δίκης που είχε προκαλέσει το κόμμα του οποίου και ο ίδιος ήταν, και είναι, ηγετικό στέλεχος. (Πατριωτική Ένωση Ελληνική Λαϊκή Συσπείρωση): http://www.ribandsea.com/editorial/1694-borei-kaneis-na-stirizetai-pia-sti-dikaiosyni
Έκτοτε ο κ. Σμυρλής μου κοινοποιεί κατά καιρούς διάφορα μηνύματα στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση, διανθισμένα με πατριωτικές κορώνες, κατά την προσφιλή του μέθοδο. Προσφάτως μου έστειλε ένα ακόμη μήνυμα αναφερόμενος στην εμφάνιση του "αγρότη" κ. Χρήστου Μπαλαντίνα (πρωτοπαλλήκαρο του Αρτέμη Σώρρα), ο οποίος από το αγροτικό μπλόκο της Νίκαιας παρότρυνε τους Έλληνες να ξεσηκωθούν εναντίον των μνημονιακών μέτρων που ετοιμάζει γι' αυτούς η πρώτη φορά "αριστερά" κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, και ζήτησε από τους αποδέκτες του μηνύματός του να διαδώσουν το σχετικό βίντεο γράφοντας :
Είμαστε στο Κορωπί, στο κτίριο της εταιρείας European Sensor Systems (ESS), μπροστά στο clean room. O συγκεκριμένος «καθαρός χώρος», ειδικά σχεδιασμένος και αποστειρωμένος, είναι κλάσης 10.000, δεν περιέχει δηλαδή περισσότερα από 10.000 μικροσωματίδια σκόνης. Γι’ αυτό και ο φωτογράφος μας, για να μπει εκεί, πρέπει να κάνει ειδική προετοιμασία: να φορέσει ποδιά, γάντια και σκουφάκι στα μαλλιά, να βγάλει τα παπούτσια του - ώστε να μη μολύνει το εργαστηριακό περιβάλλον. Αυτή η διαδικασία είναι ρουτίνα για όσους εργάζονται στην ESS. Υψηλή τεχνολογία, γαρ. Εδώ, άλλωστε, φτιάχνεται ένα καινοτόμο προϊόν που χρησιμοποιείται για διαστημικές εφαρμογές. Καλώς ήρθατε στον θαυμαστό κόσμο της ελληνικής διαστημικής βιομηχανίας, η οποία -μην απορείτε- όχι μόνο υπάρχει, αλλά και ανθεί, παρά την κρίση και τις τρικλοποδιές που, συνειδητά ή ασυνείδητα, της βάζει το συχνά στενόμυαλο και κοντόφθαλμο ελληνικό κράτος.
Επιστροφή στο clean room. Oι άνθρωποι της ESS ελέγχουν κατά πόσον ο μικροσκοπικός αισθητήρας πίεσης που έχουν κατασκευάσει -και ο οποίος κοστίζει 10.000 ευρώ- είναι έτοιμος να σταλεί στον πελάτη. Τι είναι όμως αυτός ο αισθητήρας και σε τι χρησιμεύει; Ας τα πούμε απλά και κατανοητά. Κάθε δορυφόρος που στέλνεται στο Διάστημα διαθέτει μια δεξαμενή καυσίμου. Και έναν αισθητήρα που πρέπει να μετράει την ποσότητα αυτού του καυσίμου, το οποίο είναι άκρως τοξικό. Τον πρώτο χρόνο, οι ενδείξεις του είναι απολύτως ακριβείς.
Πηγή : http://www.liveleak.com/view?i=9e4_1453812545 (το ίδιο θέμα, με τα ανάλογα βεβαίως σχόλια, έχει αναρτηθεί στο site της "Χρυσής Αυγής", όπως θα δείτε πιο κάτω).
Αν και είναι γνωστές οι θέσεις του συγκεκριμένου κόμματος στο θέμα της "εισαγωγής" λαθρομεταναστών/προσφύγων στη χώρα μας, και διατηρώ προσωπικώς τις επιφυλάξεις μου για την ακρίβεια όσων σχολιάζονται εκεί, περί πιθανής δηλαδή μελλοντικής απόβασης τούρκων στρατιωτών με τον τρόπο αυτό στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, παραθέτω πιο κάτω τα σχόλια της "Χρυσής Αυγής", δεδομένου ότι είναι ηλίου φαεινότερο, βλέποντας κάποιος το βίντεο, πως κάποιοι όντως περιμένουν στην παραλία της Λέσβου τους συγκεκριμένους λαθρομετανάστες/πρόσφυγες με ανοικτές αγκάλες, δίνοντας την εντύπωση, αν όχι την βεβαιότητα, ότι είναι δικοί τους!
Μένει να διερευνηθεί ο κάτοχος του αυτοκινήτου με τις πινακίδες ΜΥΑ 6174. Ανήκει σε τούρκο διακινητή, όπως ισχυρίζεται η "Χρυσή Αυγή"; Ανήκει σε κάποια ΜΚΟ η οποία υποδέχεται και περιθάλπει τους λαθρομετανάστες/πρόσφυγες ή εντελώς "τυχαία" βρισκόταν εκεί;
Ο τρόπος πάντως με τον οποίον οι επιβαίνοντες στο φουσκωτό πετούν τα σωσίβιά τους στη θάλασσα είναι προκλητικός και απαράδεκτος και, εμένα τουλάχιστον, με ενοχλεί αφάνταστα.
Πείτε με ρατσιστή. Το περιμένω. Όπως περιμένω με αγωνία να δω και τις συνέπειες που θα έχει αυτή η ανεξέλεγκτη ροή προσφύγων/λαθρομεταναστών για την χώρα μας...
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
Δείτε το βίντεο και τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί στο site της "Χρυσής Αυγής" : http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/binteo-sok-diakinhtes-lathrometanastwn-upodechontai-thn...-pelateia-tous-se#ixzz3ya8cutCz