Λοιπόν, διαφημίσεις δεν υπάρχουν (άρα και χρήματα), σκάφη να τα παρουσιάσουμε στο περιοδικό δεν μας δίνουν, σκάφος να ταξιδεύσουμε δεν έχουμε, το κράτος πτωχεύει κι' εμείς περί άλλων τυρβάζουμε, οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι αποβλακώνονται, αποθρασύνονται και θησαυρίζουν, οι ξένοι δανειστές μας ζητάνε πίσω τα χρήματα που μας έδωσαν για να μας τα ξαναπάρουν διπλά πουλώντας μας τα άχρηστα όπλα τους, και τώρα τι; Σε πείσμα αυτών που επιμένουν ότι πρέπει να παραμένουμε απαθείς θεατές σε όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν καθημερινώς στη θεότρελλη αυτή γωνιά του πλανήτη και να μην "χαλάμε" την εικόνα ενός περιοδικού της θάλασσας με "'άσχετα" θέματα, εγώ επέλεξα, όταν όλα γύρω μας κοιμούνται κι' η Φύση ησυχάζει, να αντιδρώ, να εκφράζομαι και να δημοσιεύω "άσχετα" άρθρα και κείμενα, ελπίζοντας ότι αυτό, εκτός από την διατήρηση της δικής μου εγρήγορσης και ευεξίας, θα κάνει καλό και σε σας, τους αναγνώστες αυτού του ασήμαντου διαδικτυακού περιοδικού.
32ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΘΗΝΩΝ 2010
«Προσιτές αποδράσεις για όλους»
Ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κος Γιάννης Διαμαντίδης
εγκαινιάζει το 32ο Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών
Στην τελική ευθεία βρίσκονται πλέον οι προετοιμασίες για το 32ο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών που είναι έτοιμο να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό του, από τις 16 έως και τις 24 Οκτωβρίου, στο Metropolitan Expo, το πιο σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο της Ελλάδας, αποτελώντας πόλο έλξης και επικοινωνίας για μια πολύ μεγάλη μερίδα ανθρώπων που ασχολούνται με την θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ.
Τα εγκαίνια του 32ου Διεθνούς Ναυτικού Σαλονιού Αθηνών θα πραγματοποιήσει ο Υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κος Γιάννης Διαμαντίδης το Σάββατο 16 Oκτωβρίου και ώρα 18.30.Η απορία τι έψαχνε να βρει ο "σοσιαλιστής" πρωθυπουργός μας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, επιτέλους λύθηκε! Καλομελέτα, λοιπόν, κι' έρχεται...
Δημοσιεύτηκε πριν λίγες ημέρες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, Φ.Ε.Κ. 1360 της 2.9.10, ο νέος κανονισμός λειτουργίας των υπερελαφρών πτητικών αεραθλητικών μηχανών (Υ.Π.Α.Μ.) στις οποίες περιλαμβάνονται και τα ιπτάμενα φουσκωτά σκάφη, ο οποίος, μεταξύ των άλλων, αποσυνδέει την χρήση των αμφίβιων υπερελαφρών με τα εγκεκριμένα υδατοδρόμια και πλέον σε συνεργασία με την Λιμενική Αστυνομία η απο-προσθαλάσσωση μπορεί να γίνει παντού στην Ελλάδα, θεσπίζοντας παράλληλα seaplane rating μετά από εκπαίδευση για τους κατόχους των αδειών χειριστή Υ.Π.Α.Μ. και πτυχίων EASA και JAR σε ισχύ. http://polaris-fib.awardspace.com/nomothesia.html
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2010 εκλάπη απ' την Δ΄ Μαρίνα Φαλήρου ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος "SUN KISS 44" της "JEANNEAU", ιδιοκτησίας κ. Δημήτρη Αμοριανού. Παρακαλείται, όποιος γνωρίζει κάτι και μπορεί να δώσει κάποια πληροφορία, να ειδοποιήσει τον κ. Αμοριανό στο e mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Κείμενο - Φωτογραφίες : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Το ποδήλατο ήταν, ανέκαθεν, ένα αμφιλεγόμενο όχημα αλλά, προσφάτως, και πολύ δημοφιλές. Ευχάριστο και δημοφιλές (λόγω και της οικονομικής κρίσης) όταν το χρησιμοποιεί κανείς για να περιφέρεται στις πόλεις, τις παραλίες και τα δάση, δυσάρεστο όταν γίνεται ο ίδιος... ποδήλατο στα χέρια ανίκανων, απάτριδων και απατεώνων πολιτικών ή καταπιεστικών... συζύγων! Δεν βγήκε τυχαία άλλωστε η ρήση "μού έκανε τη ζωή ποδήλατο". Όταν ακούω λοιπόν τη λέξη "ποδήλατο", δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να βάλω τα κλάματα. Στην περίπτωση πάντως του πολυτάλαντου φίλου μου Γιώργου Μισετζή, απ' τη Χίο, δεν θα μπορούσα σίγουρα να βάλω τα κλάματα μαθαίνοντας ότι το ποδήλατο είναι γι' αυτόν τρόπος ζωής στην ξηρά, ακριβώς όπως το φουσκωτό του σκάφος είναι τρόπος ζωής στη θάλασσα.
Το βρήκα στο διαδίκτυο, μου άρεσε και το δημοσιεύω εδώ.
Αν η κυβέρνηση είχε κότσια, αν η εξουσία είχε θέληση, αν δεν την ενδιέφεραν τα ψηφαλάκια κι' αν σ' αυτόν τον ψεύτη ντουνιά υπήρχε αυτό που λέμε φαντασία στην εξουσία, ο διάλογος που επιθυμούν οι συνδικαλιστές των φορτηγατζήδων θα έπρεπε να είναι ο παρακάτω :