Έχω πολλάκις εξαγριωθεί, τα τελευταία χρόνια, βλέποντας πάρα πολλούς νέους ανθρώπους, αλλά και μεσήλικες, να επικοινωνούν μεταξύ τους, στο διαδίκτυο κυρίως, γράφοντας σε "άπταιστα" φραγκολεβαντίνικα ή, κατά το κοινώς λεγόμενο, "greeklish". Και δεν ήταν λίγες οι φορές που αρνήθηκα να απαντήσω σε μηνύματα που έφθαναν σε μένα εάν οι Έλληνες αποστολείς τους δεν έπαυαν να υπηρετούν την τρισάθλια αυτή απρόσωπη γραφή, που έφερε μαζί του το διαδίκτυο, και δεν αποφάσιζαν να γράψουν στη μοναδική γλώσσα που γνωρίζουν καλά, την Ελληνική, και στην οποία κάποτε θα υποταχθούν, κατά πάσα πιθανότητα, και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές.
Μεγάλος ενθουσιασμός από πλήθος κόσμου σήμερα (31 Οκτωβρίου 2010) στα διόδια Αφιδνών. Στις 6 το απόγευμα της Κυριακής δεκάδες αγανακτισμένων πολιτών ένωσαν την φωνή τους με το "Κίνημα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων" http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ και άνοιξαν τις μπάρες των διοδίων στις Αφίδνες, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα επί τρεις ώρες, μέχρι τις 9 το βράδυ. Η επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου ήταν, όπως αναμενόταν, μεγάλη και η επιτυχία της κινητοποίησης αναμενόμενη. Βεγγαλικά, πανώ, ντουντούκες και κορναρίσματα από τα διερχόμενα αυτοκίνητα έδωσαν την εικόνα μιας μικρής επανάστασης η οποία φαίνεται, ωστόσο, πως μέρα με τη μέρα διογκώνεται και αποκτά διαστάσεις χιονοστιβάδας. Δείτε το σχετικό βίντεο από τον ξεσηκωμό των πολιτών στα διόδια Αφιδνών, που ανέβασε στο site του το Stop Cartel (www.stopcartel.org)
Το γνωστό κατάστημα των "Αφών Κουκά", το οποίο στεγαζόταν εδώ και 34 χρόνια στο Παλαιό Φάληρο, μεταφέρεται στα τέλη Νοεμβρίου στην Ανάβυσσο – Λεωφ. Καραμανλή 23, σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, με περισσότερο χώρο και με άμεση πρόσβαση στη θάλασσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του.
Επιμέλεια, σχόλια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Θα θυμάστε το θέμα που είχα ανακινήσει τον περασμένο Απρίλιο, σχετικώς με την "διέλευση" των ιδιωτικής χρήσεως πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων από τις περιοχές όπου η κυκλοφορία τους απαγορεύεται http://www.ribandsea.com/law/407-2010-07-23-09-28-45.html Ε, λοιπόν, υπήρξε κάποια εξέλιξη, αφού μετά από αρκετούς μήνες και τις αλλεπάλληλες επιστολές μου προς την Γενική Αστυνομική Δ/νση Αττικής, το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και, προσφάτως, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, έλαβα σήμερα την ακόλουθη επιστολή.
Είναι πάγεια αρχή μου να μη σχολιάζω τα πεπραγμένα συλλόγων και τις πράξεις ή παραλείψεις των διοικητικών συμβουλίων τους, εκτός και εάν με αφορούν αμέσως ή εμμέσως. Όμως, αυτή καθ' εαυτή η "Πανελλήνια Ομοσπονδία Φουσκωτών Σκαφών", αλλά και όσα διαδραματίσθηκαν κατά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου διοικητικού συμβουλίου της, κατ' εμέ (και όχι μόνο), είναι τουλάχιστον περίεργα και αξίζει να τύχουν κάποιου σχολιασμού, δεδομένου ότι η "ανάγκη" ίδρυσης μιας Ομοσπονδίας "γενικών καθηκόντων", σε ένα χώρο όπου τα συλλογικά θέματα είχαν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, πάρει τον δρόμο τους, ετέθη ήδη (από πολλούς) υπό σιωπηρή, πλην όμως προφανή, αμφισβήτηση.
Πήγε και εφέτος και σχολιάζει ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος.
Με το ζόρι, θα έλεγε κανείς, ότι πραγματοποίηθηκε αυτή τη χρονιά το "32ο Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών" στο "Metropolitan Expo". Όσο κι' αν ο καλοπροαίρετος επισκέπτης ήθελε να δει το ποτήρι μισογεμάτο, δεν μπορούσε, έχοντας ολοκληρώσει τον "περίπλου" της έκθεσης, παρά να το δει μισοάδειο και να κάνει τη διαπίστωση ότι η ισχνή συμμετοχή εκθετών, τόσο από πλευράς αριθμού, όσο και από πλευράς μεγέθους περιπτέρων, δεν είχε προηγούμενο. Δεν μπορούσε βεβαίως το "32ο Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών" να αποτελέσει εξαίρεση στη γενική εικόνα μαρασμού της χώρας και της αγοράς, όπου τίποτε δεν κουνιέται εδώ και πολλούς μήνες.
Παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς, η FNM έκανε και πάλι το θαύμα της και παρουσίασε την FNM HPE/P 300, την μικρότερη και ελαφρύτερη πετρελαιομηχανή στην κατηγορία της. Η FNM HPE/P 300 είναι βασισμένη σε τετρακύλινδρο μπλοκ 3.000 κυβικών, με καδένα χρονισμού, DOHG 16 βαλβίδες, αποδίδει 295 ίππους στις 4000 στροφές, με ροπή 560 Nm στις 2.400 στροφές. Ο ψεκασμός είναι Direct Injection Common Rail, είναι υπερτροφοδοτούμενος από υδρόψυκτη τουρμπίνα, και ψύχεται με διπλό κύκλωμα νερού.
Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του περιοδικού έφθασε σήμερα το ακόλουθο σχόλιο αναγνώστη :
Μας δουλεύετε ρε παιδιά; Γιατί στήσατε όπως λέτε το περίπτερό σας, δεν βλέπατε πού σας βάλανε, μόνο το ξηλώσατε μετά; Εκτός αν υπάρχουν και άλλοι λόγοι... Τι να πω, η λογική δεν συμβαδίζει με αυτό που κάνατε...
Φιλικά
Νίκος Χατζηδάκης
Θύμα τροχαίου ατυχήματος έπεσε χθες το απόγευμα, 18 Οκτωβρίου 2010, ο δημοσιογράφος και εκδότης του διαδικτυακού περιοδικού "δια θαλάσσης" Μπάμπης Κωνσταντάτος. Ενώ μετέβαινε με το αυτοκίνητό του στο Ναυτικό Σαλόνι, ένα άλλο αυτοκίνητο έπεσε με σφοδρότητα και χωρίς κανένα λόγο επάνω του, με αποτέλεσμα τα δύο αυτοκίνητα σχεδόν να καταστραφούν και ο Μπάμπης να μεταφερθεί στον Ερυθρό, όπου και νοσηλεύεται. Προβλέπεται, άνευ απροόπτου, ότι ο Μπάμπης θα πάρει εξιτήριο την Παρασκευή, αλλά θα πρέπει να μείνει κλινήρης στο σπίτι του επί ένα μήνα. Του εύχομαι περαστικά, σιδερένιος και να επανέλθει σύντομα στην ενεργό δράση.
Ιωσήφ Παπαδόπουλος